Auto-Moto

AUDI – numărul 1 în România la vânzările de autoturisme premium în 2009, pentru cel de-al 2-lea an consecutiv

• Bucureşti, 29 ianuarie 2010. Audi a reuşit în 2009 să fie marca preferată a cumpărătorilor de autoturisme premium, depăşind principalii competitori  Mercedes Benz şi BMW.

Raportul de vânzări, realizat de APIA, clasează Audi pe prima poziţie – cu un total de 1289 de unităţi vândute anul trecut. Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succes printre cumpărătorii din România au fost A4 – 386 de autoturisme vândute, cifra incluzând şi versiunea Avant si modelul S si Audi A3 – 256 de unitati.
De asemenea, in segmentul SUV Audi Q5 a atras atenţia clienţilor – Audi reuşind să vândă 263 de unităţi din acest model.
În 2009, Audi a oferit publicului o gamă variată de modele noi, precum Audi A5 Cabriolet, Audi S4, Audi A4 allroad, Audi A5 Sportback, dar şi  versiunea noua a modelului Audi Q7, modele ce au adus volume suplimentare si au subliniat caracterul exclusivist si progresist al marcii.
Performanţa înregistrată de Audi în 2009 confirmă faptul că eforturile pe care întreaga echipă Audi le-a depus au răspuns cerinţelor consumatorilor din piata premium. Poziţionarea Audi ca fiind marca premium numărul unu în preferinţele clienţilor din România este rezultatul standardelor inalte la care raspunde reteaua de dealeri.
Pentru 2010, Audi continua sa-si extinda paleta de modele cu lansările de modele noi, precum noul Audi A8, vitrina tehnologica a marcii, Audi A1- “ the next big thing”, Audi A7 si  TT facelift.
Chiar daca si anul 2010 va fi un an mai dificil, vor exista insa cu siguranta rezultate performante.
Pe plan global, Audi a depăşit în mod evident volumul de vânzări estimat, comercializând astfel la nivel mondial 949.700 de automobile în anul 2009. Cifra totală de vânzări pe anul 2009 s-a situat cu doar 5,4 procente sub cea a anului 2008, un an record (1.003.469 de livrări în 2008).
La nivel european, vânzările mărcii premium au cunoscut un regres de 12,8 procente în 2009. Preşedintele consiliului director al Audi, Peter Schwarzenbauer: „Această cifră reprezintă un scor final foarte bun în comparaţie cu concurenţa: prin cele circa 618.850 de unităţi livrate către clienţi ne-am propulsat în fruntea clasamentului, devenind cea mai puternică marcă premium din Europa”.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button