Diverse

Alin şi Diana Croitoru au avut luna de miere pe care au visat-o, în Mexic

Pe 1 iulie, arbitrul Alin Croitoru şi-a unit destinele cu aleasa inimii sale, Diana. Au avut o nuntă superbă, iar la reuşita acesteia au contribuit şi vedetele TV Andreea Mantea şi Bursucu’, realizatorii emisiunii „Se strigă darul”, de la Kanal D. Petrecerea şi tot ce s-a întâmplat la nunta familiei Croitoru nu a fost doar pe placul familiilor, prietenilor şi invitaţilor acestora, ci şi al celor care au urmărit emisiunea din faţa micilor ecrane. Telespectatorii au considerat că nunta cuplului din Mihăeşti/Băbeni a fost cea mai frumoasă din întreg sezonul „Se strigă darul”. Astfel, Alin şi Diana au câştigat premiul cel mare, o vacanţă de vis în Caraibe, în Riviera Mexicană Maya. Când au auzit vestea, mulţi au compătimit familia Croitoru şi s-au temut pentru siguranţa lor. Asta din cauza cutremurului puternic din septembrie şi a uraganului Irma, cel mai mare format vreodată în Atlantic, care a distrus câteva insule din Caraibe, a luat sute de vieţi şi a provocat pagube materiale uriaşe. Alin şi Diana au ajuns, însă, în Mexic în luna decembrie. Nu au întâmpinat nicio problemă. Au petrecut opt zile de vis, în Riviera Mexicană Maya şi alte trei zile în capitala Spaniei, la Madrid. „Am zburat 13 ore cu avionul până în Mexic, dar a fost totul aşa cum ne-am dorit, poate chiar peste aşteptările noastre. Am avut o lună de miere de vis! A fost o experienţă extraordinară. Am înotat cu delfinii şi cu peştii, am făcut plajă printre maimuţe, ratoni, iguane, papagali şi alte minunăţii, am făcut scufundări, am mers cu catamaranul pe Marea Caraibe. Am vizitat Insula Mujeres (Insula Femeii), am vizitat Piramida Mayaşilor, Piramida Chichen’itza, am fost la lacul Cenote Maya, care se află la 20 de metri sub nivelul solului, iar apa are o adâncime de 30 metri. Ni s-au oferit mâncăruri tradiţionale din bucătăriile din Thailanda, Brazilia, Japonia, Mexic şi altele. Bineînţeles, n-a fost nicio masă fără tequila. Am avut tequila la discreţie. Am fost şi în Cancun. De asemenea, am avut inclusă în sejur şi o şedinţă foto, cu îmbrăcămintea de la nuntă, Diana în rochie de mireasă şi eu în costum de ginere. Ce să mai spun… A fost totul perfect, ceva de poveste, raiul pe pământ, o cu totul altă lume. Nu am fost singuri acolo. Ne-am înţeles foarte bine cu cei care ne-au însoţit. A trebuit să mergem până în Mexic, ca să ne facem cei mai buni prieteni români (Dani şi Ely). Toată lumea era cu zâmbetul pe buze. Am rămas impresionaţi de tot ce am văzut”, a spus Alin Croitoru, la întoarcerea din luna de miere, din Caraibe. (S.S.)