Diverse

Ameninţarea pentru McDonald’s, HesBurger, a venit în România. Primul restaurant, la noul mall din Rm. Vâlcea

De vineri, 17 mai a.c., HesBurger, cel mai mare lanţ fast-food din Finlanda şi ţările baltice, este prezent şi pe piaţa românească. Compania a decis să deschidă primul restaurant din ţara noastră la Rm. Vâlcea, în zona food court-ului de la noul mall. În următoarele luni, va investi 8 milioane de euro şi va inaugura alte 10 locaţii, în Bucureşti şi în provincie.

Pe plan local, apariţia HesBurger a fost privită cu ochi foarte buni, în primul rând datorită preţurilor şi calităţii produselor, mult mai bune decât la McDonald’s, concurentul direct al finlandezilor. Impactul pozitiv se datorează însă şi creării, în această etapă de început, a 30 de noi locuri de muncă, dar şi folosirii foarte multor ingrediente, legume, carne ş.a.m.d., de pe piaţa locală. HesBurger are o tradiţie care îşi are rădăcinile în 1966, într-un orăşel din Finlanda, Naantali, după cum povestea Ieva Salmela, la inaugurarea de la Rm. Vâlcea. Multe dintre „armele secrete” din bucătăriile reţelei sunt aduse din regiunea finoscandică. Până acum, Hesburger a cucerit 9 ţări, în care deţine aproape 500 de restaurante. Are un început promiţător şi în România. Drept dovadă, inclusiv angajaţii celorlalte localuri au venit şi continuă să vină să ia masa la HesBurger. „Localul de la Vâlcea este doar începutul. Cu o investiție de 300.000 euro și o suprafață de 80 de metri pătrați, restaurantul Hesburger de la Rm. Vâlcea se află la primul etaj al centrului comercial Shopping City, în zona food court-ului. Vâlcenii au ocazia să încerce o gamă largă de produse ale celebrului restaurant finlandez, printre care se numără burgeri, tortillas, bunătăți crocante, salate, delicatese speciale vegetariene, deserturi și celebrele sosuri Hesburger, preparate după rețete originale”, au făcut cunoscut reprezentanţii companiei. „Ne bucurăm că avem ocazia să deschidem primul restaurant în Râmnicu Vâlcea și să îi invităm pe vâlceni să fie primii care încearcă preparatele noastre. Avem în prezent discuții pentru inaugurarea a peste 10 alte locații în diferite orașe din România, printre care se numără și Bucureștiul. Astfel, credem că în următorul an, vom avea cel puțin 10 restaurante noi deschise în România, cu investiții planificate de până la 8 mil. euro”, a adăugat Ieva Salmela, International Development & Marketing Director Hesburger. Reprezentanta lanţului finlandez şi colegii săi au mai spus că produsele Hesburger sunt cunoscute pentru gustul lor, la bază fiind sosurile, create după rețete originale și produse în propriile fabrici din Finlanda și Lituania. Pe de altă parte, contează şi faptul că se foloseşte 100 % carne de vită în chiftelele din burgeri. „Hesburger are în spate decenii de muncă, tradiţie, seriozitate şi respect pentru clienţi. Compania a fost înfiinţată de Heikki Salmela şi de soția sa, Kirsti. De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional, iar acum numără 272 de locații în Finlanda, 60 în Lituania, 51 în Estonia și Letonia, 29 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și unul în Polonia. Hesburger are peste 6.000 de angajați doar în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total al angajaților depășește 8.700 de persoane. În anul 2023, cifra de afaceri din vânzări pentru toate restaurantele Hesburger din Finlanda a fost de 286 mil. euro, iar pentru cele situate în afara Finlandei, de 172 mil. Euro”, a mai precizat directorul de marketing din cadrul companiei.

 

 

Articole Similare

Back to top button