Vlădoiu i-a recomandat lui Berceanu să nu renunţe la Vâlcea-Vâlcele
Deputatul PSD Aurel Vlădoiu i-a semnalat ministrului Transporturilor şi Infrastructurii, Radu Berceanu, situaţia în care se află Calea Ferată Vâlcea – Vâlcele, explicându-i faptul că aceasta a fost lăsată în paragină deşi a fost considerată drept o mare necesitate şi totodată un obiectiv strategic încă de pe vremea domnitorului Alexandru Ioan Cuza. „Abia în anul 1949 a fost demarat studiul de teren, lucrările începând 30 de ani mai târziu. În anul 1989, lucrările la calea ferată Râmnicu Vâlcea – Vâlcele erau, în ansamblu, realizate în proporţie de 73%, aceasta fiind o medie a următoarelor categorii de lucrări distincte: viaducte, 70%; tuneluri şi terasamente, 100%; consolidări, 23%; suprastructură, 97%.
Decizia de stopare a lucrărilor, în 1997, a reprezentat o pierdere financiară uriaşă, de câteva zeci de milioane de euro, jaful exercitat asupra acestui tronson în perioada imediat ce a urmat fiind comparabil doar cu cel petrecut într-o altă zonă a Transporturilor”, a precizat parlamentarul social-democrat. Dincolo de indecizia unor guvernanţi, opinia calificată a specialiştilor este că linia ferată Râmnicu Vâlcea – Vâlcele rămâne un obiectiv de mare importanţă pentru viitor. În afară de faptul că ar scurta distanţa Bucureşti – Sibiu cu 107 km, acesta ar urma să ocupe o poziţie strategică pe Culoarul IV Paneuropean, unde se anticipează un volum de transport extrem de ridicat, făcând, totodată, mult mai facilă legătura României intracarpatice cu cea extracarpatică.