Auto-Moto

Audi susţine îmbunătăţirea serviciilor post-vânzare

Audi motivează angajaţii pentru îmbunătăţirea serviciilor post-vânzare

Audi desemnează câştigătorii celei de-a doua ediţii a concursului anual „Audi Top Service”, competiţie internă organizată la nivel regional de către Audi AG în scopul creşterii calităţii activităţilor oferite de service-urile mărcii. La ediţia naţională au participat 23 de dealeri Audi, valoarea totală a premiilor fiind de 120 000 euro. „Motivarea angajaţilor interni este o pârghie importantă pentru a creşte constant gradul de mulţumire a clienţilor. În acest sens, dorim să păstrăm tradiţia concursului Audi Top Service care s-a bucurat de mare apreciere în primii doi ani în care a fost activat”, a declarat Iuliu Kolozsvari, director departament After Sales Porsche România.

Câştigătorul ediţiei 2008 în Romania este Cybernet Auto Center Bacău, la ambele categorii: „Cea mai bună notă pentru oferta de mobilitate” şi „Calitatea reparaţiei”. Pe locul 2, la ambele categorii s-a situat Nurvil Audi Râmnicu – Vâlcea. Suma oferită ca premiu este direcţionată în proporţie de 70% către echipa din service, iar 30% din totalul premiului acordat se utilizează pentru ridicarea standardelor de calitate ale serviciilor oferite clienţilor Audi.
Distincţiile au fost înmânate la sediul Porsche România din Bucureşti, de către Iuliu Kolozsvari, director departament After Sales Porsche România şi Marian Stoide, coordonator reţea service Audi.
AUDI AG a vândut în 2008 un total de 1.003.400 de automobile, devenind astfel cel de-al treisprezecelea an-record consecutiv. Audi produce automobile în Ingolstadt şi Neckarsulm (Germania), Györ (Ungaria), Changchun (China) şi Bruxelles (Belgia). La finele anului 2007, în oraşul Aurangabad din India a început producţia modelului Audi A6, iar în octombrie 2008, a modelului Audi A4. Compania este activă în peste 100 de pieţe în întreaga lume. Filialele deţinute în totalitate de AUDI AG includ Automobili Lamborghini Holding S.p.A din Sant’Agata Bolognese, Italia şi quattro GmbH din Neckarsulm. Audi are în prezent 57.000 de angajaţi la nivel mondial, incluzându-i pe cei 45.000 din Germania. Marca celor patru inele investeşte anual peste 2 miliarde de euro pentru a susţine progresul tehnologic exprimat şi de sloganul său, „Vorsprung durch Technik” (Progres prin Tehnologie). Până în anul 2015, Audi plănuieşte să-şi mărească semnificativ numărul de modele din portofoliu la 40. În 2009, marca Audi sărbătoreşte împlinirea a 100 de ani de existenţă. Compania a fost fondată de August Horch în Zwickau la data de 16 iulie 1909, acesta numind-o după traducerea în limba latină a numelui sau (Horch = Audi), iar în limba româna: „ascultă!”.
Sursa: Nurvil Audi, Partenerul d-voastră Audi în judeţul Vâlcea

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button