Diverse

Cum amenajezi biroul pentru a te bucura de cât mai multă productivitate?

        Nu mai reprezinta niciun fel de secret faptul ca in cazul celor mai multi dintre noi, locul de munca devine o a doua casa avand in vedere ca petrecem cel putin 8 ore in fiecare zi aici. A fi cat mai productiv am putea spune ca reprezinta un scop comun atat pentru angajatori, cat si pentru angajati. Productivitatea este un aspect puternic influentat de diferiti factori care in mod cert au legatura atat cu mediul in care ne desfasuram activitatea, cat si cu modul in care totul este organizat.  Personalitatea dar si modul de lucru se reflecta in mod sigur, printre altele, si prin modul in care iti organizezi biroul. Stim cu totii cat de usor este ca biroul sa se transforme intr-un spatiu complet dezorganizat, avand in vedere ca pe langa tot soiul de documente si produse de birotica, adesea ne dorim sa avem pe birou si planta preferata sau diferite gadget-uri ce ne pot fi utile.

Organizarea spatiului de birou adesea se transforma intr-o provocare de zile mari pentru ca uneori nu este chiar atat de simplu sa schimbam modul in care ne desfasuram activitatea. In plus, adesea cu greu ne putem desparti de fotografiile de pe birou, de cana primita cadou de la colegii de munca sau chiar si de mult indragita planta, singura care aduce o pata de culoare pe birou. Pentru ca stim cat de dificil poate fi uneori sa te organizezi, am pregatit pentru tine o serie de sfaturi ce iti pot fi de un real folos in cresterea productivitatii.

Pastreaza pe birou doar lucrurile pe care le folosesti in mod constant

Chiar daca avem tendinta de a tine pe birou tot soiul de lucruri, de care sigur nu avem nevoie cu adevarat, o parte importanta din procesul de organizare al spatiului de lucru esre reprezentata de renuntarea de pe birou la o parte dintre lucrurile pe care nu le utilizam in mod constant. Spre exemplu, perforatorul sau capsatorul desi sunt produse uzuale in activitatea de birou, cu certitudine nu le utilizezi zilnic, astfel ca pot fi depozitate intr-unul dintre sertarele biroului. Acest lucru te va ajuta sa gasesti si mult mai usor lucrurile de care ai cu adevarat nevoie in activitatea ta.

Evita cu orice pret sa iti aglomerezi spatiul de birou

            Uneori uitam pe birou numeroase hartii care fie sunt de la niste proiecte anterioare, fie nu ne mai sunt de niciun folos, astfel ca niste distrugatoare de documente iti pot fi de un real folos in pastrarea cat mai curata a biroului. Concomitent, este recomandat sa pui deoparte si toate brosurile si sa pastrezi intr-un mod cat mai organizat si stickerele cu task-uri zilnice atunci cand iti doresti ca spatiul tau de lucru sa fie unul cat mai aerisit.

Investeste intr-un scaun de birou confortabil

Intre confort si productivitate exista o legatura foarte stransa, de aceea alegerea unor scaune de birou confortabile reprezinta un lucru in care merita sa investesti cu toata increderea. Dat find faptul ca petrecem foarte multe ore pe zi la birou, ergonomia este un aspect caruia ar trebui sa ii acordam din ce in ce mai multa atentie, iar scaunul de birou este in mod cert un produs cu un impact major asupra confortului nostru la birou din fiecare zi.

 

           

Articole Similare

Back to top button