Administratie

Centru de Evidenţă nou în oraşul Berbeşti

De săptămâna trecută, oraşul Berbeşti beneficiază de nou sediu de evidenţă a populaţiei. În vechea clădire în care funcţionarii publici îşi desfăşurau activitatea se afla şi sediul poliţiei locale, de aceea era necesară o nouă a evita aglomeraţia ce se crea. „Serviciul comunitar de evidenţă informatizată a populaţiei funcţiona într-o locaţie necorespunzătoare şi în acelaşi sediu în poliţia. Activităţile celor două instituţii se intersectau permanent şi, astfel, nici una nu-şi putea desfăşura activitatea în condiţii optime. Până la urmă am reuşit să schimbăm locaţia într-un apartament pe care l-am reamenajat. Localitatea Berbeşti deserveşte cinci comune limitrofe (Sineşti, Alunu, Mateeşti, Grădiştea şi Sineşti), astfel că era necesar un spaţiu mai mare.

Toate actele de identitate se emit din Berbeşti cât şi documentaţia necesară pentru eliberarea unui paşaport. Acum, circuitul documentelor se face în condiţii normale, am evitat aglomeraţia care se crea atunci când poliţia era obligată să lucreze în acelaşi sediu cu Centru de Evidenţă a populaţiei”, a declarat primarul localităţii Berbeşti, Ştefan Aurel. În urmă cu două săptămâni primarul a semnat un contract pentru crearea unui campus şcolar modern, care să le asigure condiţii de studiu mai bune celor peste 1200 de copii care urmează cursurile şcolii din localitate.
Lucian CORNECI

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button