Diverse

Cum să vă promovaţi afacerea în online?

Ce este nevoie pentru a va promova afacerea pe Internet? Fara a astepta ani si ani pentru a urca in clasamentul rezultatelor Google, cum poate un antreprenor sa faca rost de o expunere eficienta? Exista cu siguranta cateva modalitati de a va promova business-ul care va vor oferi o rentabilitate mai buna a investitiei timpului Dvs. decat altele. Unele vor avea nevoie de saptamani pentru a va aduce profit; in timp ce la altele procesul va dura luni si poate chiar ani.

Indiferent de metoda pe care o alegeti pentru a va face cunoscut pe web, atata timp cat va asigurati ca adaugati valoare pe parcurs, si ca implementati un set adecvat de obiceiuri de marketing, veti culege in cele din urma roadele muncii Dvs. E adevarat, nu se va intampla peste noapte, insa nimic cu adevarat valoros nu se intampla peste noapte. In continuare, platforma web de promovare www.dpiis.ro va prezinta cateva dintre cele mai bune metode pentru a genera acel trafic extrem de important catre site-ul Dvs:

Creati un blog, si postati in mod regulat continut de inalta calitate

In mod clar, cel mai important mod prin care va puteti promova afacerea online este sa construiti un blog in care sa puteti posta si partaja continut de inalta calitate – care aduce valoare foarte mare vizitatorilor – si in plus, sa faceti asta in in mod regulat. Aceasta este cu siguranta o strategie pe termen foarte lung, si nu va da roade peste noapte, dar fiecare antreprenor trebuie sa inteleaga importanta adoptarii acestei metode de marketing online.

Construirea unui blog demn de remarcat in orice industrie sau nisa nu ajuta doar ajuta la atragerea de trafic prin starnirea interesului lui Google, ci si la crearea de autoritate in domeniul respectiv. Daca puteti deveni o autoritate in industria Dvs, veti atrage atentia consumatorilor, a mass-media si a proprietarilor de afaceri deopotriva. Acest lucru, la randul sau, va construi mai multa autoritate si, in cele din urma, va imbunatati semnificativ vizibilitatea si vanzarile.

Creati tutoriale video utile pe YouTube.

YouTube este o resursa excelenta pentru a va promova afacerea pe web. Desi s-ar putea sa fie dificil la inceput procesul de atragere a audientei, daca va concentrati pe crearea de tutoriale video utile, in cele din urma veti ajunge la un numar mare de oameni. Din nou, trebuie sa va concentrati pe adaugarea de valoare – fara prea multa preocupare pentru generarea de profit.

YouTube este o resursa excelenta pentru tutoriale, deoarece puteti invata oamenii aproape orice intr-un format usor de inteles. Fie ca partajati ecranul pentru a preda o abilitate digitala, fie ca veti captura ceva in lumea reala, asigurati-va ca oferiti o calitate a inregistrarii si a continutului in general ridicate. De asemenea, asigurati-va ca publicati un link in interiorul descrierii inapoi catre continut relevant de pe site-ul Dvs.

Folositi platforme de afaceri online

Daca conduceti o afacere locala si doriti sa atrageti clienti din apropiere intr-o locatie concreta (un magazin) sau sa oferiti servicii profesionale intr-o anumita zona geografica, ar trebui sa va listati afacerea pe site-uri care ofera inscriere si promovare pentru firme, asa numitele directoare de afaceri online.

De exemplu, site-ul www.reparatii-masinidespalat.net este o platforma de nisa dedicata firmelor din domeniul reparatiilor de masini de spalat. Pe langa fluxul constant de vizitatori care cauta un service local, platforma ofera firmelor inscrise si posibilitatea de a lista informatii utile despre afacerea lor – cum ar fi locatia service-ului, orarul de functionare, lista de servicii disponibile, tarifele, si asa mai departe. Bineinteles, dupa inscrierea pe astfel de platforme, asigurati-va si ca pastrati aceste informatii corecte si actualizate.

Dezvoltati o relatie cu clientii Dvs. prin e-mail marketing.

Marketingul prin e-mail este ceva in care ar trebui sa se implice fiecare proprietar de afaceri, dar nu este o actiune usoara. Pentru a reusi cu marketingul prin e-mail, trebuie sa oferiti ceva gratuit in schimbul adresei de e-mail a consumatorului, mai exact ceva de valoare. Daca sunteti serios in ceea ce priveste colectarea de e-mailuri, faceti-va pentru a crea un raport gratuit sau o carte electronica care va ajuta oamenii din industria sau nisa Dvs.

Apoi, dezvoltati o relatie cu acei vizitatori care se aboneaza la newsletterul Dvs prin descarcarea materialului respectiv. Ramaneti in contact apropiat cu ei prin campanii temporizate, folosind sisteme deja consacrate precum Aweber sau Mailchimp. Cu toate acestea, nu incercati sa vindeti de fiecare data cand le scrieti un mesaj. Mai intai conectati-va cu abonatii, oferiti valoare, si abia apoi concentrati-va pe vanzare.

Articole Similare

Back to top button