Diverse

Află topul factorilor SEO ce îți influențează afacerea direct de la experți în domeniu

Mai mult ca sigur orice afacerist ce își promovează afacerea în mediul online își dorește ca în anul 2018 să depășească competiția pe nișa sa de activitate. Greșeala pe care o comit însă aceștia e că nu cred că pot ajunge în top prin semnalele de ranking de exemplu. De aici linia de plecare merge în jos și nu în sus cum ar fi trebuit pentru a câștiga o poziție cât mai bună în rezultatele de căutare ale motoarelor.

În timp ce unii încă sunt de părare că SEO nu mai oferă rezultate, respectiv că șansele de a urca în poziții sunt minime, cei ce colaborează cu o agenție SEO profesională știu că situația stă în realitate cu totul altfel.

Atenția celor ce se ocupă cu administrarea de site-uri web pare să fie centrată din ce cel mai mult asupra rețelelor sociale. Desigur, nu este nicidecum o mișcare greșită. Acestea constituie fără doar și poate o parte însemnată din marketing, dar SEO este cea care face diferența în rezultate. Optimizarea trebuie să fie realizată prin startegii bine puse la punct pentru ca rezultatele să fie satisfăcătoare, iar competiția să rămână în urmă.

Contrar părerilor pesimiste a celor mai mulți, specialiștii E-Advertising, o agentie SEO cu experiență în domeniu, consideră însă că  oricine poate reuși să ajungă în top, desigur dacă știe cum. De asemenea, aceștia sunt de părere că oricine ar trebui să aibă șansa de a depăși competiția. În acest sens oferă servicii SEO complexe. Mai jos regăsesc cei interesați o scurtă listă cu factorii SEO care pot face diferența în poziționarea Google.

  • Link-urile
  • Conținutul
  • RankBrain

Fiecare dintre aceștia sunt însoțiți de detalii numeroase, corelate între ele. În rândurile de mai jos fiecare factor este prezentat mai detaliat de către specialiștii acestei agenții, astfel ca tu să înțelegi cum poate site-ul să ocupe o poziționare mai bună în paginile de rezultate.

Link-urile sunt dintre semnalele SEO de o importanță majoră. Câți cunosc acest aspect? Dacă nu demult semnalele sociale erau cele ce dictau topurile, acum lucrurile au luat altă întorsătură, ele fiind lipsite de valoare. Diferența și motivul pentru care rata de succes a unei poziționări bune o dictează link-urile constă și în faptul că acestea prezintă relevanță. Este necesar să ai backlink-uri de pe Domain Authority și Page Authority mari, pentru ca respectivele linkuri să crească în valoare. Acestea dictează și poziționările în Google.

Conținutul contează într-o la fel de mare măsură întrucât de acesta depinde cât de plăcute sunt experiențele utilizatorilor. Este cel care oferă rezultate mai mult sau mai puțin relevante pentru interogările de căutare.

RankBrain. Este vorba despre sistemul de inteligență artificială a  motorului Google. Se folosește pentru asigurarea rezultatelor corespunzătoare utilizatorilor. Actualizarea sa se realizează în mod automat, progresând în a învăța intenția utilizatorilor când realizează căutări.

Deși lucrurile par destul de complicate, în realitate este necesară stăpânirea strategiilor SEO pentru a obține rezultatele dorite. Cu siguranță nu reprezintă o pierdere de timp pentru cei interesați de îmbunătățirea poziționărilor. Persoanele interesate găsesc soluțiile de care au nevoie în lista de servicii a agenției SEO – E-Advertising.

 

 

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button