Diverse

8 motive pentru care campaniile Google Ads sunt eficiente în atragerea clienților

Lumea publicității online a devenit tot mai complexă de-a lungul anulor. Multe afaceri apelează la diferite forme de Marketing Online pentru a se promova. Unul din cele mai utile și simple instrumente este promovarea prin Google Adwords (mai nou, Google Ads).

Google Ads, anterior Google AdWords, se referă la o platformă de publicitate online care a fost proiectată și dezvoltată de Google. Companiile pot utiliza Google Ads pentru a-și prezenta și pentru a-și promova produsele sau serviciile. Numeroase firme apelează azi la o agentie PPC pentru campanii cât mai eficiente și corect setate pe obiective.

De ce sunt eficiente aceste campanii Google Ads in atragerea clientilor?

  • Mesajul tău ajunge la milioane de oameni:

Astăzi, Google are peste 1 miliard de utilizatori activi. Întrucât anunțurile Google sunt afișate direct, ai posibilitatea să apelezi la servicii Google Adwords pentru a-ți prezenta serviciile sau produsele  către un public pe scară largă.

  • Te poți concentra pe  intenția clienților:

Oamenii folosesc motorul de căutare Google din mai multe motive – pentru a afla informații generale, pentru a compara produsele, prețurile, promoțiile, pentru a verifica recenziile altor cumpărători, etc.

Poți utiliza instrumentele de gestionare a anunțurilor Google pentru a proiecta campanii care se concentrează pe intenție și pentru a difuza reclame personalizate.

  • Poți derula campanii publicitare PPC cu un buget la alegerea ta:

În funcție de industria din care face parte businessul tău și în concordanță cu obiectivul publicitar, poți cheltui o sumă variabilă. Versatilitatea campaniilor Google Ads face ca acest instrument de marketing să fie excelent pentru companii de toate dimensiunile.

Vei putea viza clienții în funcție de criterii demografice specifice, în funcție de țări, culturi și limbi utilizate în căutări.  În prezent, căutarea pe Google este posibilă în 45 de limbi și se adaugă mai multe limbi în fiecare lună. Aceasta înseamnă că poți viza anumite segmente de public din diferite țări și poți difuza anunțuri în limbile lor, ceea ce va face ca mesajul să fie mai ușor receptat.

  • Poți genera un ROI mai mare prin Google AdWords:

Google AdWords oferă un ROI de 8:1, adică poți câștiga până la 8 dolari pentru fiecare 1 dolar cheltuit. Cu siguranță ai șanse de promovare superioare prin anunțurile platite la Google.

  • Poți integra marketingul prin e-mail în campania ta publicitară:

Recent, Google și-a integrat Gmail, seviciul de e-mail, în platforma de marketing Google. Aceasta înseamnă că agențiile ppc sau specialiștii în publicitate Google pot începe acum să difuzeze anunțuri interactive și pe Gmail. Acest avantaj îți permite să ajungi cu mesajul companiei tale la un public mai larg.

  • Vei putea urmări implicarea clienților și vei interacționa mai bine cu aceștia:

Instrumentul Google Ad Management vine cu o funcție robustă de monitorizare a campaniei, unde poți urmări performanța campaniei Google Ads. În acest mod vei putea vedea cine a interacționat cu anunțul tău, ce acțiuni a efectuat pe pagina de destinație și dacă anunțul a dus sau nu la conversii.

  • Poți atinge diferite obiective publicitare cu strategii personalizate:

Google AdWords oferă companiilor diferite strategii de licitare, unde plătești Google numai în cazul în care beneficiezi de rezultatul dorit. Aceste strategii de licitare sunt adaptate diferitelor tipuri de campanii publicitare și obiectivelor comerciale.

  1. Ai acces la tehnologia avansată de gestionare a anunțurilor de la Google

Tehnologia Google evoluează și inovează constant, spre noi demersuri de dezvoltare digitală. Când apelezi la o agenție care oferă servicii Google Ads poți profita de cele mai recente actualizări iar campaniile tale publicitare vor fi mai eficiente.

Instrumentele de automatizare AI de la  Google reduc efortul de selectare a obiectivelor publicitare, stabilirea sumelor licitate, difuzarea și testarea campaniilor publicitare și îmbunătățirea rezultatelor aduse de Google Ads.

În plus, aceste caracteristici generează rapoarte bogate în date, care te ajută să înțelegi intențiile vizitatorilor permițându-ți să creezi campanii Google Ads mai convingătoare în viitor.

Articole Similare

Back to top button