Politica

Vâlcea, degradare socială şi economică fără precedent!

Cristian Buican le-a transmis vâlcenilor că, din nou, liderii PSD încearcă să împiedice construirea tronsonului de autostradă Piteşti – Sibiu. Potrivit afirmaţiilor parlamentarului, această investiţie trebuia realizată cu mulţi ani în urmă, însă fostul ministru Miron Mitrea şi apoi Dan Şova s-au împotrivit. Din această cauză – crede Buican – Vâlcea a avut şi are în continuare mult de suferit.
„Această autostradă ar fi motorul dezvoltării economice în zona noastră. Fără autostradă, dar nu numai acesta este motivul, Vâlcea a avut o cădere economică uriaşă şi o degradare socială fără precedent. Vreau ca toţi vâlcenii să ştie că aleşii PSD nu s-au implicat deloc pentru a susţine această investiţie sau alte proiecte benefice pentru judeţ. În campania de la finele anului trecut, au făcut foarte multe promisiuni, dar în Parlament fac altceva. De aceea, se şi ascund de presă, de oameni. I-aţi văzut să susţină conferinţe de presă, să meargă în teritoriu? Nu! Şi-au văzut sacii în căruţă şi acum nu-i mai interesează de oameni!”, a reproşat preşedintele PNL Vâlcea. Cristian Buican le-a amintit parlamentarilor Puterii (Bogdan Matei, Vasile Cocoş, Daniela Oteşanu, Ovidiu Ştefan Popa, Eugen Neaţă şi Dumitru Lovin) că vâlcenii aveau alte aşteptări de la ei. „Eu îi aştept în Parlament să susţină alături de mine şi de senatorul Romulus Bulacu interesele judeţului Vâlcea, nu alte interese. (…) PSD-ul a renunţat, acum câţiva ani, la autostrada Nădlac – Constanţa, prin Sibiu, Piteşti – Bucureşti, şi a venit cu un proiect numit Bechtel, care – cred eu – nu va avea finalitate niciodată. Să vă reamintesc că, în 2012, Şova a propus modificarea unei convenţii europene în domeniul transportului, TNT? Concret, el vroia să se renunţe la tronsonul Sibiu – Piteşti – Bucureşti şi să se facă o variantă către Braşov. În concluzie, de fiecare dată când a fost la Putere, PSD-ul a venit cu astfel de piedici”, a mai argumentat Buican şi, ce-i drept, aşa cum spuneam şi noi, recent, abia s-a semnat contractul pentru reproiectarea tronsonului Sibiu – Piteşti, cu termen 17 luni, ceea ce înseamnă că, până în 2020, este imposibilă realizarea lucrărilor. Proiectarea tehnică, licitaţiile, despăgubirile şi execuţia propriu-zisă a lucrărilor necesită cel puţin 5 ani.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button