Auto-Moto

Volkswagen şi Suzuki stabilesc un parteneriat global

pozaPas important spre viitor pentru ambele companii

Tokyo / Wolfsburg, 09 decembrie 2009 – Grupul Volkswagen şi Suzuki Motor Corporation au ajuns la o înţelegere comună privind stabilirea unui parteneriat strategic pe termen lung. Un acord-cadru a fost semnat astazi de către reprezentanţii ambelor companii.

În ceea ce priveşte prezenţa la nivel mondial şi de diversitatea produselor, parteneriatul marchează un pas important spre viitor atât pentru Volkswagen cat si pentru Suzuki. În ceea ce priveşte portofoliul de produse, distribuţia la nivel mondial şi capacităţille de producţie, Volkswagen si Suzuki, în mod ideal, se completează reciproc. Planul comun al companiilor abordeaza cererea în creştere la nivel mondial de vehicule mai ecologice. Conducerea Volkswagen si a Suzuki au ajuns la concluzia că punctele forte complementare ale fiecărei societăţi se potrivesc perfect în exploatarea avantajelor respective, precum şi de provocarea crescuta a pieţei mondiale.

În industria auto, unde globalizarea şi diversificarea continua în paralel, cele două companii vor stabili o relaţie de cooperare, cu respectarea independenţei celuilalt ca o entitate de sine stătătoare. Ambele părţi sunt axate pe realizarea de sinergii în zonele de creşterea rapidă a pieţelor emergente, precum şi în dezvoltarea şi fabricarea de masini compacte inovatoare şi ecologice.

Pentru a sprijini o dezvoltare armonioasă a acestei relaţii, Volkswagen va cumpăra 19,9% din acţiunile Suzuki. Închiderea tranzacţiei este condiţionată de aprobarea de către autorităţi şi este aşteptata în ianuarie 2010. Suzuki intenţionează să investească până la jumătate din suma primită de la Volkswagen, în acţiuni ale Volkswagen. Ambele companii vor forma un parteneriat strategic pe termen lung pe care se vor sprijini strategiile lor de succes în aceste vremuri dificile.
Tinand cont de cererea continua pentru automobile mai mici şi pentru motoare cu consumul de combustibil eficient şi mai putin poluante, Volkswagen si Suzuki vor oferi o soluţie convingătoare pentru clienţii de pe pieţele emergente care vor cumpara o masina pentru prima dată şi, de asemenea, pentru clienţii din tarile cu economie avansata cu atitudine fata de mediul inconjurator, în timp ce se bucură de libertatea de transport oferita de o gama interesanta de autoturisme.

Informaţii despre companii

Suzuki este lider mondial în segmentul mini-masina: cu o forţă de muncă de aproximativ 51000 oameni, compania a vandut 2.3 milioane de vehicule şi de 3.1 milioane motociclete în anul financiar 2008/2009 (până în 31 martie), generatoare de venituri din vânzări de 20.9 miliarde € şi un profit operaţional de 534 milioane €. Suzuki are 35 centre de producţie în Japonia şi în alte ţări, cum ar fi Indonezia, India, China, Thailanda şi Spania.

În anul fiscal 2008 Volkswagen, cu o forţă de muncă de 370.000 oameni, a vandut 6.3 milioane de vehicule, generatoare de venituri din vânzări de 113.8 miliarde € şi a obţinut

Sursa: Nurvil Rm. Valcea, Departament Marketing Volkswagen

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button