Campania împotriva companiei Annabella, o mizerie cu care vâlcenii nu pot fi de acord
De câteva luni, în zona maculată a presei de la Râmnicu Vâlcea, a început o campanie de denigrare a uneia dintre cele mai importante companii din judeţ – Annabella. De această dată, s-a utilizat ca justificare generală – chipurile! – interesul comunităţii. Păi ce interes mai mare ar putea avea comunitatea decât 1.500 de locuri de muncă asigurate, zeci de milioane de euro – taxe şi impozite plătite la bugetul local şi cel de stat, investiţii în oraş şi un întreg lanţ de care depind multe alte firme, cu mii de salariaţi? Conform investigaţiilor noastre, publicaţiile online care pun în scenă atacurile împotriva companiei Annabella, LA COMANDĂ, nu numai că nu-şi asumă răspunderea pentru ceea lansează în spaţiul public, dar le este total străină ideea de taxe şi impozite. Cum are tupeul o „publicaţie” cu ZERO angajați, cu activitate „subterană”, să bălăcărească o companie cu peste 1.500 de salariaţi? Cum a ajuns comunitatea din Vâlcea să permită o încercare de execuţie publică a uneia dintre cele mai importante companii din judeţ? Atât de indiferenţi am devenit încât nu mai apărăm nici măcar ceea ce este în interesul nostru? Din punctul nostru de vedere, ceea ce se întâmplă nu este normal şi am considerat firesc să ne delimităm de modul unora de a face „presă”. Nimeni nu este perfect, dar a lucra în presă, fără carte de muncă, fără prea multe studii, fără să ai habar ce înseamnă OSIM, licenţe, autorizaţii, UZPR etc., nu te face automat ziarist şi nici nu-ţi dă dreptul să-i judeci pe alţii, cu atât mai puţin pe cei care, spre deosebire de tine, nu se trezesc la ora 12.00 şi nu-şi freacă fundul, până seara, pe scaunele de la OK, ci muncesc de dimineaţa până noaptea şi cară pe umeri responsabilitatea a mii de oameni. Şi un alt lucru important: opinia publică nu este reprezentată de cele 10-15 conturi false de pe Facebook, din spatele cărora nu-şi asumă nimeni responsabilitatea, dar sunt lansate tot felul de porcării.
Eduard Dulăcioiu