Politica

Buican îl consideră penibil pe Costi: „marea realizare a preşedintelui cu şcoala la barieră: asfalt pe un podeţ de 10 metri”

Deputatul Cristian Buican, preşedintele PNL Vâlcea, l-a taxat din nou pe Costi Rădulescu, şeful Consiliului Judeţean Vâlcea, după ce acesta din urmă a dat publicităţii un comunicat de presă prin care se laudă cu „inaugurarea unui covor asfaltic, pe un podeţ de 10 metri”.
„Ne vedem nevoiţi să îi atragem atenţia preşedintelui cu şcoala la barieră că asemenea laude reprezintă o bătaie de joc la adresa vâlcenilor. Când faci ditamai festivitatea, la care panglica e mai lungă decât lungimea obiectului inaugurat, înseamnă că nu mai ai simţul măsurii şi eşti penibil. În lipsa unor preocupări serioase privind dezvoltarea durabilă a judeţului pe care vremelnic îl conduce, de 3 ani de zile, Rădulescu se laudă cu cârpeli şi tăieri de panglici degeaba. Pentru a pune în context inaugurarea lucrărilor la cele 3 podeţe cu care se laudă domnul Rădulescu, vâlcenii trebuie să ştie că, în Vâlcea, pe drumurile judeţene, sunt 285 de poduri, podeţe şi pasaje. Astfel, în aproape 3 ani de zile, de când conduce Consiliul Judeţean, preşedintele cu şcoala la barieră a modernizat doar 1,05 % din total. În conformitate cu informaţiile oficiale ale Regiei Judeţene de Drumuri şi Poduri, în Vâlcea, 46 de poduri şi podeţe de pe drumurile judeţene necesită reparaţii capitale, fiind într-o stare avansată de degradare. Mai mult decât atât, majoritatea celor 285 de poduri şi podeţe sunt construite în anii 1960-1980 şi ar necesitata intervenţii serioase şi rapide”, a semnalat deputatul Cristian Buican, reprezentantul liberalilor vâlceni. Parlamentarul PNL a reamintit că, încă din 2016, a propus realizarea unui Master Plan pe 10 ani pentru infrastructura din judeţ, iar acest document să fie respectat întocmai. „Realizarea unui master plan pentru infrastructura rutieră reprezintă singura posibilitate de dezvoltare corectă şi transparentă a judeţului Vâlcea. Un astfel de document ar asigura un cadru propice dezvoltării durabile şi ar da un semnal puternic de stabilitate şi transparenţă investitorilor, care ar cunoaşte priorităţile judeţene în materie de infrastructură rutieră pe următorii 10 ani. Un astfel de Master Plan ar avea rolul de a valida, ştiinţific, necesităţile de conectivitate şi accesibilitate a zonelor cu potenţial de dezvoltare din judeţ, de a îmbunătăţii activitatea de administrare a drumurilor şi de a prioritiza investiţiile în infrastructura rutieră, pentru utilizarea cât mai eficientă a resurselor disponibile. (…) Numai că, de 3 ani, «preşedintele cu şcoala la barieră» nu a făcut nimic serios în materie de infrastructură de transport. Vine acum şi se laudă că a modernizat 3 podeţe, în timp ce alte 46 de poduri şi podeţe de pe drumurile judeţene stau să cadă şi pun în pericol viaţa vâlcenilor ce circulă pe ele. În judeţele dezvoltate, precum Clujul, astfel de programe există şi şi-au dovedit viabilitatea”, a mai declarat liderul PNL Vâlcea.


Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button