Diverse

Află care sunt cele mai dese greşeli în optimizarea pentru motoarele de căutare şi ce trebuie să faci pentru a le evita

Nu mai este de mult o noutate faptul ca o afacere prospera si creste numai cu ajutorul unui site bine pus la punct cu privire la toate aspectele si detaliile importante. Pentru ca acesta sa ofere rezultatele dorite pe termen lung, este obligatoriu sa respecte toate cerintele si normele impuse de catre motoarele de cautare.

Noile tehnologii au reusit sa revolutionize piata din tara in toate privintele, de aceea este esential ca un site sa fie mobile responsive, sa fie optimizat SEO si de asemena sa contina un blog prin care sa tina mereu clientii informati.

Exista foarte multe companii care se ocupa cu acest tip de servicii, insa nu toate reusesc sa le ofere clientilor efectele dorite in timp util. Unele companii, din lipsa de personal calificat, ajung sa faca greseli care ii costa enorm pe clienti. Una dintre cele mai renumite firme SEO, cunoscute pentru calitate si profesionalism, este E-advertising, firma fondata fondata in anul 2011 de doi tineri plin de elan si forta de munca, Eugen Sotropa si Andrei Ursachi.

 

Acestia, alaturi de o echipa consolidata, alcatuita numai din persoane serioase, specializate pe diverse arii, au reusit si reusesc de fiecare data sa creeze site-uri de calitate, pe care le optimizeaza din toate punctele de vedere.

Datorita faptului ca tot ceea ce fac este in conformitate cu cerintele impuse de motoarele de cautare, site-urile clientilor se bucura de un real succes, afacerile acestora ajungand sa se dezvolte considerabil.

In continuarea acestui articol, specialistii E-advertising iti vor oferi cateva sfaturi utile in ceea ce priveste greselile pe care NU trebuie sa le faci niciodata daca iti doresti ca afacerea ta sa ajunga in top.

Iata care sunt greselile ce se fac cel mai des in optimizare si promovare online:

  • Stabilirea campaniei fara a face o analiza amanuntita a cuvintelor cheie – pentru cei care nu sunt suficient informati in aceasta privinta, poate parea de necrezut ca acest aspect poate avea vreo influenta negativa asupra propriei afaceri. De altfel, chiar si specialistii E-advertising recomanda o atentie sporita atunci cand incepe o campanie de promovare. Mai mult decat atat, alegerea cuvintelor cheie potrivite este esentiala pentru a realiza o baza cat mai solida de promovare. Probabil te intrebi cum ai putea sa afli care sunt acele cuvinte care prezinta interes pentru domeniul in care iti desfasori activitatea. Pentru asta, te poti folosi de acest Keyword planner, pentru a descoperi exact cuvintele cheie necesare.
  • Lipsa accesibilitatii site-ului de pe un smartphone sau o tableta – in cazul in care stii ca site-ul tau se numara printre cele care nu ofera utilizatorilor posibilitatea de a le vizita de pe un dispozitiv mobil, atunci trebuie sa iei masuri. Un site mobile friendly te va ajuta atat sa iti cresti vizibilitatea, cat si sa cresti numarul de clienti. Desigur, inainte de toate trebuie ai in in vedere si optimizarea SEO a paginii tale, care de altfel este absolut esentiala pentru motoarele de cautare, dar si pentru utilizatori.
  • Targetarea audientei gresite pentru campaniile AdWords – in momentul in care vei seta campania aAdwords, trebuie sa te asiguri si ca ai stabilit grupul tinta. De multe ori se omite acest aspect, care atrage dupa sine nenumarate nereguli. Setarile campaniilor de promovare Google AdWords trebuie facute de catre un specialist. Asta desigur daca nu cumva iti doresti sa investesti o suma mare de bani si sa iti asumi un risc financiar.
  • Directionarea gresita catre homepage – atunci cand doresti sa promovezi un serviciu sau un produs, nu fa greseala de a directiona vizitatorii catre pagina principala a site-ului. Este important ca acestia sa ajunga direct in rubrica ce contine produsul vizat, astfel incat timpul lor sa fie eficientizat. De foarte multe ori utilizatorii nu se mai deranjeaza sa dea cautare in cadrul paginii pentru a gasi ceea ce ii intereseaza, fie din lipsa de timp, fie din comoditate.

Un alt factor decisiv, de care depinde intr-o mare masura reusita afacerii tale, il reprezinta bugetul pe care esti dispus sa il aloci serviciilor SEO. Daca vrei sa beneficiezi de cele mai bune rezultate, intr-un timp cat mai scurt, va trebui sa iei in considerare posibilitatea de a cere o oferta personalizata de la cei de la E-advertising.

In urma unei analize corespunzatoare a site-ului, expertii acestei companii te vor contacta pentru a-ti comunica oferta. Chiar daca intregul proces necesita o munca acerba, rezultatele pozitive nu vor intarzia sa apara.

Date de contact:

E-Advertising

Str. Marasesti, nr. 18, etaj 1, ap. 2, Suceava

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

 

 

 

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button