Ancheta

Noi sensuri pentru sintagmele „trafic de influenta” si „deturnare de fonduri”

S-au descoperit

Noi sensuri pentru sintagmele „trafic de influenţă” şi „deturnare de fonduri”

Mai marele senior editor – sau nu ştiu ce basca mea, maestru în ale presei, care le-a pus tuturor pixul în mână – de la ziarul WWW şi SMS, pe scut – Electricianul, descoperă noi sensuri pentru sintagma „trafic de influenţă” şi „deturnare de fonduri”. Măria Sa, reparatorul de prize şi lustre, a plătit cu 250 de euro un sondaj privind vizibilitatea presei locale, o chestie aranjată cu un SRL mâncător de seminţe pentru a putea ulterior să sustragă înzecit respectiva sumă din bugetul câtorva societăţi comerciale cu capital majoritar de stat, adică din banii dumneavoastră, ai noştri, plătitorii de taxe şi impozite. Pseudo-sondajul a fost făcut, cică, pe 600 de subiecţi şi se presupune că ar fi şi reprezentativ. Am făcut două-trei calcule şi am ajuns la concluzia că relevanţa sa este de 0,02 la sută, adică nici una. Cu toate acestea, multe firme au plătit bani grei pentru a intra în posesia documentului aflat în posesia aranjorului, desigur, cedând şantajului sau ameninţărilor, îndeletniciri pe care ştim că dumnealui le stăpâneşte foarte bine. De reţinut ar mai fi că SRL-ul cu pricina a făcut greşeala să ceară bani şi altor publicaţii, însă, şefii de redacţii, mirosind blatul, n-au căzut în capcană.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button