Ancheta

La „Leonardo” se petrec lucruri ciudate

• Sute de eleve din Râmnic au fost păcălite de o agenţie de modeling fantomă

Nu aş vrea să credeţi că am ceva cu afaceristul Viorel Popescu, fostul baron PSD-ist, ţuţăr permanent al celor care deţin puterea în Primăria Râmnicului, desigur, că doar acolo se află laboratoarele de emis autorizaţii, dar în magazinele sale de familie continuă să se petreacă lucruri de-a dreptul ciudate, am putea spune chiar de domeniul S.F. De exemplu, de curând, în „Leonardo” şi-a făcut cuib o firmuliţă care am fi surprinşi să existe cu acte în toată regula, după ce am aflat că a încasat mii de coco de la sute de fete care au trecut pragul magazinului.

SC GOLD MODELS SRL, chipurile mare agenţie de modeling, a închiriat prin luna aprilie un spaţiu în „Leonardo”. Timp de o lună şi mai bine, câteva fătuci care pretindeau că sunt reprezentante ale „firmei” au abordat adolescentele venite la cumpărături în magazinul menţionat propunându-le ca, în schimbul sumei de un milion de lei vechi, să le iniţieze în business-uri grele legate de modă, participări la şedinţe foto, la activităţi de realizare a spoturilor publicitare şi la diverse acţiuni artistice. Ca să nu mai vorbim de apariţii scenice, prezentări de modă, activităţi de sampling, hostess sau promoţionale, participări la programe radio, TV sau campanii în presa scrisă. În preţ erau incluse, fireşte, şi „apariţii şi prestaţii cinematografice”. Sute de eleve din liceele din Râmnic, dar nu numai, au înghiţit această poveste şi s-au grăbit să plătească suma cerută pentru a fi transformate în celebrităţi. Gold Models a încasat o sumă impresionantă, în schimbul ei recomandându-le tinerelor păcălite să aştepte liniştite acasă data de 10 mai, când agenţia urma să le contacteze pentru a începe derularea propriu-zisă a contractului, valabil pe o durată de un an. A trecut 10 mai, a trecut şi 10 iunie, iar câteva dintre familiile fetelor au decis să dea de urma Gold Models. În zadar au încercat să telefoneze la numărul precizat în contract, aşa că ne-au prezentat cazul nouă, cu rugămintea de a-l face cunoscut Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, cât şi Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Vâlcea şi Gărzii Financiare. Cel puţin interesant este faptul că nici unul dintre contractele care au ajuns la noi nu are număr de înregistrare, iar chitanţele tăiate în numele agenţiei fantomă nu numai că nu sunt personalizate, ci nu au trecute nici data, seria şi numărul. Rămâne o enigmă cum administratorii de la „Leonardo” au încheiat un contract cu o firmă de acest gen, care, sincer, miroase de la o poştă.
Eduard DULĂCIOIU

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button