Economie

Cifra de afaceri a RAJDP ar putea depăşi în 2007 pragul de 300 de miliarde lei

Drumul Avrig-Sadu-Voineasa a fost reabilitat, deci puteţi să-l folosiţi cu încredere de acum înainte. De lucrări s-a ocupat Regia Judeţeană de Drumuri şi Poduri – Vâlcea, care în mod neaşteptat pentru unii dă randament. Unitatea condusă de Nicolae Vălimăreanu nu duce lipsă de activitate, ba din contră, în ultimele luni, s-a antrenat în noi şi ambiţioase proiecte. RAJDP se prezintă la tot mai multe licitaţii şi de cele mai multe ori şi câştigă. După ce a finalizat modernizarea a două drumuri din Voiceşti şi Perişani, RAJDP se pregăteşte să facă recepţia lucrărilor prin Programul SAPARD şi la Zătreni. Termenul final pentru lucrarea de la Creţeni a fost fixat pentru prima parte a anului 2008.

Până atunci, RAJDP mai are de realizat tratamente bituminoase pe 27 de kilometri de drumuri judeţene. O lucrare similară va fi făcută şi în comunele Roeşti şi Orleşti. Regia mai are în lucru, printre altele, două poduri la Costeşti şi Scundu, cu fonduri pe Ordonanţa 7, modernizarea unui drum judeţean, la Păuşeşti Otăsău, precum şi un drum forestier, pe ruta Bistriţa – Izvorul Govorei. În Râmnicu Vâlcea, instituţia condusă de Nicolae Vălimăreanu a prins, de asemenea, mai multe lucrări, printre acestea numărându-se şi reabilitarea trotuarelor de pe Calea Bucureşti. Printre licitaţiile mai importante câştigate de RAJDP se află şi cele organizate în comunele Mitrofani şi Stoileşti, pentru realizarea unor poduri şi podeţe. Având în vedere volumul foarte mare de lucrări contractate în acest an de Regie, şi pe care vi le-am prezentat în mai multe episoade, există şanse reale ca cifra de afaceri a acesteia la sfârşitul anului 2007 să depăşească cu mult pragul de 300 miliarde lei. În anul 2006, când director general era Otto Cremarenco, cifra de afaceri a Regiei a fost de aproximativ 180 de miliarde de lei, iar asta datorită Guvernului Tăriceanu, care doar pentru proiectul de la Muiereasca a alocat peste 35 de miliarde de lei.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button