Politica

Elena Udrea cu frunza, Constantin Niţu cu cocoşul

Nitu Constantin martie 2010În ultimul an, România a accesat şi investit milioane de euro pentru promovarea turismului în Grădina Carpatică. Cu toate acestea, potrivit INS, nici măcar frunza ministrului Elena Udrea nu i-a convins pe prea mulţi străini să ne viziteze.

Primarii din Vâlcea nu se lasă intimidaţi de datele statistice şi se arată extrem de încrezători în reuşita campaniilor de promovare pe care le pregătesc. Unul dintre primii aleşi din judeţ, care vor implementa un astfel de proiect, este şi Constantin Niţu, primarul oraşului Horezu. Deocamdată, acesta are la dispoziţie peste un miliard de lei vechi pentru promovarea turismului local şi crearea unui logo al depresiunii, construit cel mai probabil în jurul simbolului zonei: Cocoşul de Hurez. La licitaţia pentru atribuirea contractului de promovare a Depresiunii Horezu, s-au prezentat 4 ofertanţi, din Vâlcea, Bucureşti, Dolj şi Gorj. În momentul de faţă, ofertele acestora se află în faza de evaluare, firma câştigătoare urmând a fi anunţată în câteva săptămâni.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button