Acasă Auto-Moto Cea mai mare casă de tuning din UK activează în România...

Cea mai mare casă de tuning din UK activează în România prin DailyDriven.ro

64
0

Cea mai mare casa de tuning din UK, Quantum Tuning, activeaza acum si la noi in tara prin dealerul sau oficial, DailyDriven.

Cea mai mare casa de tuning din UK, Quantum Tuning, activeaza acum si la noi in tara prin dealerul sau oficial, DailyDriven. Astfel, resoftarea masinilor cu aparatura de ultima generatie si proceduri testate de catre profesionisti recunoscuti in intreaga lume devine o solutie accesibila pentru mai multe persoane care vor sa creasca performantele masinii pe care o conduc.

Resoftarea auto este modul in care poti creste performantele masinii tale fara a interveni fizic asupra componentelor acesteia. Toate imbunatatirile se fac din soft, tinandu-se cont de conditiile de functionare ale masinii si de recomandarile producatorului.

Despre Quantum Tuning

Quantum Tuning are o experienta vasta, de 20 de ani, in domeniul cercetarii si dezvoltarii de softuri pe Dyno. Datorita activitatii sale care ajunge la resoftarea a 50.000 de masini anual, Quantum Tuning ocupa locul 1 in industria de tuning din UK.

Experienta companiei si know-how-ul este adus in Romania prin dealerul oficial, DailyDriven.

Ce trebuie sa stii despre chiptuning?

Chiptuningul se mai numeste si Soft Stage 1. El reprezinta o actiune de resoftare a calculatorului masinii sau, cu alte cuvinte, o modificare a parametrilor ECU avand ca rezultat cresterea si eficientizarea performantelor masinii. Cresterea si eficientizarea performantelor inseamna mai multi cai putere, mai putin combustibil consumat.

Pentru a se putea face aceste modificari este nevoie de aparatura speciala si de o procedura de lucru deja testata si confirmata. Cu ajutorul aparaturii, se verifica harta masinii si apoi se modifica anumiti indicatori astfel incat sa se obtina performantele dorite. Dupa realizarea modificarilor, softul initial al masinii este inlocuit cu cel nou, imbunatatit cu ajutorul aceleasi aparaturi.

Este foarte important ca resoftarea sa tina cont de parametri si limitarile masinii astfel incat rezultatele obtinute sa fie cele asteptate. Daca procedura se efectueaza fara greseli, se va vedea clar o imbunatatire a comportamentului masinii in timpul deplasarilor.

Care sunt rezultatele dupa Stage 1?

Nivelul de imbunatatire a performantelor este variabil de la masina la masina. Rezultatele sunt foarte mult influentate de limitarile mecanice ale masinii.

Sunt mai multi factori luati in considerare: capacitatea cilindrica a motorului, turbina masinii, injectoarele, admisia, capacitatea de racire a masinii, limitele de cuplu din cutia de viteze.

Cel mai favorabil context pentru resoftare este dat de masinile cu turbo. Exista masini ale caror performante pot creste si cu 50%, un exemplu concludent fiind Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Benzina, 200cp 330nm care poate adauga de 110cp si 130nm.

Care sunt cele mai frecvente preocupari ale persoanelor interesate de Stage 1?

In principiu, cei care vor sa faca o resoftare masinii sunt preocupati de eventuale consecinte care pot afecta componentele masinii pe o perioada mai lunga. Nelamurirea este data de faptul ca, desi acest lucru este posibil, producatorii nu fac aceste resoftari din fabrica.

Explicatiile sunt urmatoarele!  Componentele masinii nu sunt afectate de resoftare. In primul rand, eesoftarea se face fara a interveni fizic asupra componentelor. In al doilea rand, resoftarea nu se face la intamplare, ci respecta niste indicatori recomandati de producator si niste limite pe care fiecare motor in parte le are.

De exemplu, Audi Q5 2.0 TFSI este dotat cu o cutie si un motor care pot functiona cu cel mult 600 de Nm cuplu, dar masina iese pe usa fabricii cu setari care ii permit 300+, iar dupa resoftare ajunge la 400+. Acest lucru inseamna ca resoftarea nu se face pana la maximul putentialului de functionare al motorului sau al cutiei.

In general, motoarele si cutiile sunt setate in fabrica, de catre producator, pentru a functiona la o capacitate de 40-50%, insa aceste limitari sunt diferite de la model la altul. Confirmarea acestui fapt vine de la existenta a masini care au acelasi tip de motorizare, insa limitari diferite realizate din soft (Mini One 1.5T 75 CP vs Mini Contryman 1.5T 135 CP). Limitarile apar din mai multe motive. Exista tari in care impozitul se plateste dupa kw, nu dupa capacitatea cilindrinca precum in Romania. Producatorii isi lasa in acest mod loc de a putea utiliza aceeasi motorizare pe modele comercializate ca fiind mai noi si mai performante, insa care au ca noutate setari diferite ale ECU si mici imbunatatiri ale designului.

Ce avantaje ofera folosirea softului original Quantum Tuning?

Quantum Tuning este o companie care si-a castigat aprecierea prin profesionalism. In Anglia, Quantum Tuning  resofteaza 50.000 de masini anual si ofera pentru toate garantie un an de zile la motor si cutie. Daca resoftarile nu ar fi sigure si compania ar trebui sa despagubeasca un numar mare de clienti, cu siguranta, Quantum Tuning  nu ar fi cea mai mare casa de tuning din Anglia si una dintre cele mai cunoascute din lume.

Procedura de resoftare si echipamentele utilizate de Quantum Tuning in Anglia si de DailyDriven.ro la noi in tara au dovedit faptul ca optimizarea se face intr-un mod sigur si corect. De altfel, in cazul in care soft descopera existenta unor defectiuni grave ale masinii, precum turbo defect, injectoare care au corectii mari, probleme de mecanica si procedura este nesigura,  resoftarea nu se realizeaza.

La noi in tara, DailyDriven.ro, dealer oficial Quantum Tuning realizeaza resoftare Stage 1 pentru care confirma autenticitatea softului folosit printr-o fisa de autenticitate de la Quantum Tuning si ofera garantii precum: garantie pe viata la soft si garantie 30 de zile cu banii inapoi.