Ancheta

Noua conducere a comunei Alunu este bombardată cu zeci de plângeri fictive

De aproape 1 an, Nicolae Birăruţ conduce Serviciul de Gospodărire Comunală din Alunu, care se ocupă de apă, canalizare, piscină etc. În acest timp, societatea a fost reclamată la mai toate instituţiile statului. Până acum, Birăruţ spune că a primit nu mai puţin de 50 de plângeri, toate fiind nefondate. „Au fost trimise plângeri, pe email, la ANAF, DSP, Finanţe, Curtea de Conturi şi alte instituţii publice. Au venit oamenii de acolo, au verificat şi au văzut că totul e OK. Din ceea ce bănuiesc eu, fosta conducere a comunei încă nu s-a obişnuit cu faptul că a pierdut o luptă şi, acum, face tot posibilul să ne pună beţe în roate. Plângerile au fost trimise pe email, de pe adrese fictive. Locuitorii din Alunu au văzut că actuala conducere a Primăriei, în frunte cu primarul Cristian Birăruţi, este preocupată să rezolve problemele cu care se confruntă. Noi suntem mereu pe teren, nu stăm ca paşa, la birou. Probabil că asta îi nemulţumeşte la culme pe cei care au pierdut alegerile anul trecut. Eu şi colegii mei o să facem tot posibilul ca vinovaţii să fie traşi la răspundere. Deja am făcut demersuri în acest sens, să fie descoperiţi vinovaţii. Cred că se doreşte falimentarea Serviciului de Gospodărire, pe care noi l-am găsit cu datorii imense şi pe care, acum, încercăm din toate puterile să îl revitalizăm. Din păcate, nu prea reuşim acest lucru cât mai repede, deoarece prin sesizările făcute, răspundem mai mult la controale, decât să stăm pe teren”, a acuzat Nicolae Birăruţ. (L.C.)

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button