Ancheta

Dramatic! Clipul de promovare turistică a României, afacere cu cântec

Senatorul Romulus Bulacu suspectează că, în spatele realizării clipului de promovare turistică a României, se ascund multe ilegalităţi. De aceea, parlamentarul PNL i-a adresat câteva întrebări ministrului Turismului. Prima dintre acestea a fost în legătură cu variantele prevăzute iniţial, care nu au fost respectate. „Am întrebat, înainte de toate, ce s-a întâmplat cu prezentările în engleză, spaniolă şi franceză? De asemenea, am cerut să mi se spună cărei pieţe se adresează mesajul, având în vedere că varianta prezentată este doar în română şi fără subtitrare? Pentru că mulţi români sunt de părere că ţara noastră avea de evidenţiat obiective mult mai atractive decât cele alese în clip, am mai întrebat cine şi cum le-a ales. Am sesizat că s-a renunţat şi la inserarea la final, printr-un carton, a mesajului „Preşedinţia Consiliului UE 2019” şi am fost curios de ce? La fel, am întrebat cât a costat în final clipul de promovare a României, suma propusă iniţial fiind de 190.000 lei, fără TVA şi, nu în ultimul rând, am cerut să mi se comunice dacă vor mai exista variante scurte, de 10, 15 şi 30 de secunde”, a declarat Bulacu, suspectând că actuala Putere încearcă să fure chiar şi din astfel de lucruri.


Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button