Acasă Diverse Cum alegem o imprimantă profesională pentru biroul afacerii?

Cum alegem o imprimantă profesională pentru biroul afacerii?

27
0

Alegerea imprimantei gresite pentru biroul dvs. poate fi o greseala costisitoare.

Cat ar trebui sa cheltuiti? Care este mai bun, cu jet de cerneala sau cu laser?

Iata doar cateva sfaturi pentru a va ajuta sa alegeti imprimanta potrivita pentru nevoile dvs. de afaceri.

Care sunt volumele dumneavoastra de imprimare si ar putea creste?

  1. Incercati sa masurati volumele de imprimare si defalcarea tiparirii.
  2. Amintiti-va, imprimantele ieftine costa mai mult pentru a rula etc.
  3. Ganditi-va intotdeauna la „costul total de proprietate”. Costul imprimantei si costul tuturor consumabilelor pe parcursul vietii sale.
  4. Uitati-va intotdeauna la „costul pe pagina” al unei imprimante, nu la costul pe cartus.
  5. Nu doriti sa comandati din nou cerneluri/tonere de mai mult de două ori pe an, deoarece este o pierdere a timpului personalului dvs., asa ca asigurati-va ca alegeti o imprimanta care necesita cartuse de capacitate suficient de mare pentru a face fata volumului de printare al afacerii.
  6. Cea mai frecventa problema pe care o vedem este ca companiile nu iau in considerare cresterea, isi subestimeaza volumele de tiparire si apoi investesc mai mult in hardware-ul lor de imprimare.

Apoi sunt blocati cu un dispozitiv care nu este potrivit scopului, este costisitor de rulat si necesita mult efort pentru a comanda onsumabile de scurtă durata in mod constant.

De ce caracteristici ale imprimantei aveti absolut nevoie?

Cu imprimantele de birou, puteti avea cate functii doriti, iar aceste caracteristici afecteaza pretul.

Ganditi-va la caracteristicile care sunt importante pentru compania dvs.

  • Imprimare
  • Copiere
  • Scanare
  • Fax
  • Doar culoare sau alb-negru
  • Conectivitate (wifi, retea)
  • Imprimare pe 2 fete
  • Copiere/scanare fata-verso
  • Imprimare A3 / copiere A3
  • Imprimare A4 / copiere A4
  • Viteza de imprimare
  • Costuri de functionare

Din punct de vedere istoric, utilizatorii casnici alegeau imprimante cu jet de cerneala, iar birourile optau pentru imprimante laser, dar lucrurile s-au schimbat dramatic in ultimii ani.

In ultimii ani, categoria ,,business inkjet” a explodat cu adevarat. Ofera un cost pe pagina mult mai mic decat imprimantele laser in aceeasi gama de pret.

Desi imprimantele cu jet de cerneala de afaceri ofera costuri de functionare cu adevarat scazute, ele nu produc aceleasi culori clare si vibrante ca ale unei imprimante laser atunci cand imprima pe hartie de birou de baza.

Daca aveti nevoie de imprimare color de inalta calitate pentru prezentari, atunci va recomandam sa optati pentru o imprimanta laser color profesionala.

Daca optati pentru o masina laser color, fiti constient de faptul ca, costurile de functionare pentru dispozitivele de baza (sub 500 EUR) tind sa fie foarte mari.

Calculati intotdeauna costul pe pagina al imprimantei pe care o alegeti.

Ar putea avea sens sa investiti mai mult in imprimanta in avans, pentru a obtine costuri de imprimare mai mici pe termen lung.

In cele din urma, incercati sa discutati cu un expert de la PrintingMall.ro inainte de a va cumpara o imprimanta A3 sau o imprimanta A4.