Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
Auto-Moto

Suzuki Ignis

IGNISION

  „Merge excelent!”, suntem nevoiţi să răspundem de fiecare dată când cineva ne întreabă cum se descurcă mini SUV-ul Suzuki Ignis 1.3 Diesel, care tocmai a început un test de anduranţă de 50.000 de kilometri. Nici nu am putea să răspundem altfel, deoarece micul IGNIS pur şi simplu nu ne dă voie, se descurcă excelent în orice situaţie. Despre „faptele” sale însă veţi citi în articolul dedicat special lui, la primul bilanţ, cel de la 15.000 de km. Până atunci însă, zilele trecute am avut plăcerea de a conduce o altă motorizare disponibilă pentru Suzuki Ignis, şi anume versiunea pe benzină de 1.3 litri şi 93 CP. „Cum merge dom’le asta?”. Păi, deloc surprinzător, merge excelent şi se comportă la fel. Identică stilistic şi la interior cu maşina noastră de la testul de anduranţă, Ignis este spaţioasă şi foarte primitoare chiar şi pentru cinci pasageri, dacă este cazul. Poziţia la volan, uşor înaltă , nu este deranjantă, ba chiar oferă o vizibilitate bună şoferului. Pentru orice nevoie însă, scaunul şoferului este reglabil pe înălţime. Adevărata plăcere şi satisfacţie pe care ţi-o poate oferi însă Ignis este la proba de conducere. Direcţia este foarte uşoară pentru aglomeraţia din oraşe pentru aglomeraţia din oraşe, demultiplicarea sa fiind un aliat al manevrelor dese de evitare sau de parcare în locuri strâmte, cu necesităţi de mişcare multe. La drum întins şi pe viraje, direcţia este precisă, fiecare comandă a şoferului fiind urmată cu stricteţe. Suspensia filtrează foarte bine denivelările de toate tipurile, impresia deloc greşită de „maşina rezistentă” caracterizând rularea Ignis. Ca şi dieselul de 1.3 l. motorul pe benzină cu aceeaşi cilindree face toţi banii. Cuplul maxim de 118 Nm este atins la 4.100 rpm, iar puterea de 93 CP, abia la 6.000 rpm. Astfel, până în 3.000 rpm, motorul se comportă normal, atât ca reprize, cât şi ca sunet. După această valoare, sound-ul începe să devină din ce în ce mai puternic, însă această acustică îi poate încânta pe mulţi amatori de „sunet japonez”. În acelaşi timp, maşina urcă din ce în ce mai repede în ture, trage parcă din ce în ce mai tare şi încurajează şoferul la o conducere sportivă. În sprijinul acestuia este şi cutia etajată perfect, cu o cursă a schimbătorului foarte precisă şi destul de scurtă pentru un model cu valenţe citadine. Deşi împinge către o conducere dinamică, Ignis se dovedeşte a fi o maşină ideală pentru oraş: în treapta a şasea, la 60 km / h, consumul afişat pe display-ul de pe consola centrală este de doar 4,2 litri / 100 km. „Merge excelent!”.   

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button