Diverse

Servicii SEO: Cum se creează o arhitectură puternică?

Serviciile SEO desemneaza o tehnica de marketing online ce ofera rezultate pe termen lung, avand drept obiectiv cresterea traficului organic si imbunatatirea experientei utilizatorilor pe site, cu scopul de a influenta stimularea ratei de conversie – respectiv, suplimentarea incasarilor.

Urmarind propulsarea site-urilor, precum magazinele online, cat mai sus in lista cu rezultate returnate de Google (SERPs) pentru diverse expresii de cautare relevante ofertei respective, un pachet de servicii SEO include activitati precum:

– research de cuvinte cheie;

– crearea arhitecturii site-ului;

– optimizarea tehnica a site-ului;

– optimizarea on-page si off-page;

– crearea de continut si backlink-uri;

– monitorizarea traficului etc.

servicii SEO

Dintre toate aceste servicii SEO, care vizeaza in mod pregnant motorul de cautare Google, deoarece acesta este cel mai popular si utilizat motor la nivel mondial, un aspect foarte important il reprezinta crearea arhitecturii de link-uri a site-ului. De fapt, aceasta etapa este una dintre cele mai importante lucruri in ceea ce priveste optimizarea SEO si, cu toate acestea, ea este deseori neglijata sau realizata „la intamplare”.

Arhitectura unui site este rezultatul planificarii atente si a organizarii eficiente” – iAgency.ro, agentia de servicii SEO numarul 1 in Romania

Indiferent de situatie, ca e cazul de a reface structura unui site deja existent sau de a crea arhitectura site-ului inainte de realizarea propriu-zisa a acestuia, este important sa se tina cont de cateva reguli clare. O arhitectura interna bine planificata ajuta motoarele de cautare sa stie care dintre pagini este mai importanta, dar si cum se poate ajunge la ea, creandu-se astfel un „organism” stabil si complet.

  • Alegerea unui limbaj simplu de programare

Site-urile create in Javascript, Flash sau Ajax, chiar daca au o arhitectura bine implementata, pot limita accesul spiderilor Google. Drept urmare, se recomanda alegerea unui limbaj de marcare standard, simplu si des folosit, precum HTML sau CSS.

  • Planuirea ierarhiei paginilor in avans

Ierarhizarea paginilor in cadrul unui document Excel sau Word este un mijloc de organizare a informatiei, astfel incat aceasta sa aiba cursivitate si logica atat pentru utilizatori, cat si pentru motoarele de cautare. De cele mai multe ori, aceasta ierarhie (esentiala) devine „scheletul” site-ului!

  • Alegerea unei structuri a URL-urilor care sa urmeze meniul site-ului

Unul dintre cele mai importante elemente ale arhitecturii unui site este structura URL-urilor, care ar trebui sa contina denumirile categoriilor/subcategoriilor site-ului, in functie de cuvintele cheie targetate, in detrimentul caracterelor alfanumerice sau al simbolurilor, care sunt dezavuate de catre motoarele de cautare.

  • Folosirea unei structuri de navigare „de suprafata”

Acest lucru, in limbajul serviciilor SEO, inseamna sa te asiguri ca paginile, in special cele importante, sunt cat mai usor accesibile (fiind nevoie de maximum 3 click-uri pentru a naviga spre paginile respective).

  • Dezvoltarea unei retele de linkuri interne

Link-urile interne sunt importante pentru ca permit utilizatorilor sa navigheze cu usurinta in site. De asemenea, acestea ajuta la stabilirea ierarhiei privind informatia continuta in cadrul paginilor. Mai mult decat atat, link-urile interne contribuie la raspandirea autoritatii site-ului sau a unei pagini importante din site, autoritatea fiind un element cheie in procesul de optimizare SEO.

Articole Similare

Back to top button