Preşedinţii Consiliilor Judeţene Vâlcea şi Argeş fac front comun pentru lărgirea şi modernizarea drumului către autostrada A1. Doar 14 km. ne despart…

Zilele acestea, Constantin Rădulescu, preşedintele Consiliului Judeţean Vâlcea, va lua legătura cu omologul său de la Argeş, Ion Mînzînă, care-i este şi coleg de partid, pentru a face front comun pe o temă extrem de importantă pentru comunităţile din zona noastră – accesul către autostrada Sibiu – Piteşti. După cum probabil se ştie, cea mai rapidă şi eficientă cale de la Vâlcea către noua secţiune de autostradă este DN 73 C, care de la intersecţia de la Goleşti şi până la Tigveni are aproape 14 kilometri. 6 kilometri sunt pe raza judeţului nostru, iar diferenţa se află în Argeş. Ei bine, Constantin Rădulescu vrea să stea de vorbă cu colegul său din judeţul învecinat pentru a face o asociaţie de dezvoltare intercomunitară care să se ocupe de lărgirea şi reabilitarea actualului DN 73C. „Luăm în calcul varianta declasării drumului, adică să nu mai fie naţional, să ni-l dea nouă, consiliilor judeţene, şi să-l facem aşa cum trebuie. Din păcate, CNAIR, care ar fi trebuit să rezolve această problemă de foarte multă vreme, nu s-a ocupat. (…) Dacă aş putea, dacă aş fi premier sau ministrul Transporturilor, şefii de la CNAIR care ar trebui să se ocupe de transformarea DN 73 C în drum expres ar avea cumpănă cu mine. N-ar avea parte de somn! Noi am tot cerut explicaţii la Bucureşti şi am primit răspunsuri care nu m-au mulţumit. Dimpotrivă! Şi nu e singura situaţie tratată superficial. La Călimăneşti, a plecat dealul şi nu se întâmplă nimic. Doar vorbe. La Horezu, la fel. Pe DN 67B, ruşinea maximă, de la Tg. Jiu până la Măciuca, Drăgăşani şi Piteşti, se fac doar peticiri. Ăsta este CNAIR! De-asta cred că trebuie să ne dea DN 73 C nouă, consiliilor judeţene de la Vâlcea şi Argeş, şi apoi să ne ocupăm noi de îmbunătăţirea acestei căi de acces, care ar facilita enorm accesul de la Vâlcea la A1”, a detaliat Constantin Rădulescu, preşedintele Consiliului Judeţean Vâlcea.