Politica

PD-L a plătit 300 milioane lei pentru publicitatea stradală

• pentru prima oară, secţiile de votare ar putea fi monitorizate video

PD-L va avea din nou cele mai bune spaţii de publicitate outdoor din Râmnicu Vâlcea. Încă din luna mai, au fost încheiate contracte cu principalele firme care posedă spaţii de reclamă în municipiu – Euromedia, Intermedia şi New Age. Suma totală plătită celor trei firme se ridică, potrivit unor surse din PD-L Vâlcea, la circa 7.000 euro. De asemenea, au fost deja achiziţionate majoritatea materialelor publicitare – pelerine de ploaie cu glugă, umbrele, pixuri, caiete, brichete etc, urmând ca acestea să ajungă la organizaţiile din teritoriu cu 5 zile înaintea începerii campaniei electorale.

„Dacă va fi nevoie, vom comanda orice obiect care ne va ajuta în campanie. Pot spune că este pentru prima oară când suntem foarte bine puşi la punct în ceea ce priveşte pregătirea alegerilor”, spune unul dintre liderii organizaţiei municipale a PD-L, Eusebiu Veţeleanu. Acesta ne-a mai informat că pentru alegerile prezidenţiale din 22 noiembrie se vor mai înfiinţa în Râmnic 4 noi secţii de votare. Acestea vor fi amplasate în Spitalul Judeţean, Maternitate, Gară şi Autogara 1 Mai). Se pare că, prin ordin de prefect, toate secţiile de votare din judeţ vor trebui monitorizate cu camere video. Veţeleanu nu ştie sigur dacă va fi aplicată această măsură, însă este de părere că vor fi întâmpinate probleme serioase, ţinându-se seama de numărul mare al secţiilor din judeţ dar şi de costul aparaturii de monitorizare.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button