LIGA A II-A / SERIA A II-A / PLAY-OFF
Rezultatele etapei a V-a (ultima din tur)
• Sâmbătă, 30 aprilie:
FCM Baia Mare – UTA Bătrâna Doamnă Arad 2-2 (1-1)
CS Mioveni – FC Braşov 4-2 (1-0)
Gaz Metan Mediaş – Chindia Târgovişte 1-3 (1-1)
Clasament
1. Gaz Metan Mediaş *) 5 3 1 1 10- 7 31p.
2. UTA Bătrâna Doamnă Arad *) 5 2 3 0 9- 6 29p.
3. Chindia Târgovişte 5 2 2 1 9- 6 28p.
4. CS Mioveni *) 5 2 1 2 8- 8 24p.
5. FC Braşov 5 1 0 4 9-15 22p.
6. FCM Baia Mare 5 1 1 3 8-11 21p.
*) echipe care au beneficiat de ajustarea în plus a punctajului după sezonul regulat
NOTĂ: La finalul play-off-ului, echipa clasată pe locul 1 va promova direct în Liga I. Echipa clasată pe locul 2 va disputa un baraj în dublă manşă cu cea de pe locul 2 din Seria I, iar câştigătoarea acestuia va juca un nou baraj cu ocupanta locului 12 din Liga I.
Programul etapei a VI-a (prima din retur)
• Sâmbătă, 7 mai / Ora 11.00:
UTA Bătrâna Doamnă Arad – FCM Baia Mare _-_
FC Braşov – CS Mioveni _-_
• Duminică, 8 mai / Ora 11.00:
Chindia Târgovişte – Gaz Metan Mediaş _-_
LIGA A II-A / SERIA A II-A / PLAY-OFF
Rezultatele etapei a IV-a
• Vineri, 29 aprilie:
Şoimii Pâncota – CSM Rm. Vâlcea 3-2 (1-1)
• Sâmbătă, 30 aprilie:
Olimpia Satu Mare – Unirea Tărlungeni 3-2 (2-1)
„U” Cluj-Napoca – Metalul Reşiţa 2-0 (1-0)
Clasament
1. CSM Rm. Vâlcea *) 4 2 1 1 6-4 25p.
2. Şoimii Pâncota 4 3 0 1 6-4 22p.
3. Olimpia Satu Mare *) 4 3 1 0 8-4 21p.
4. „U” Cluj-Napoca 4 1 1 2 4-5 20p.
5. Unirea Tărlungeni *) 4 0 2 2 3-5 11p.
6. Metalul Reşiţa 4 0 1 3 1-6 –10p.
*) echipe care au beneficiat de ajustarea în plus a punctajului după sezonul regulat
NOTĂ: La finalul play-out-ului, echipele clasate pe locurile 1 şi 2 se vor salva de la retrogradare. Echipa clasată pe locul 3 va disputa un baraj de menţinere cu cea de pe locul 3 din Seria I. Echipele clasate pe locurile 4, 5 şi 6 vor retrograda în Liga a III-a.
Programul etapei a V-a (ultima din tur)
• Sâmbătă, 7 mai / Ora 11.00:
CSM Rm. Vâlcea – „U” Cluj-Napoca _-_
Unirea Tărlungeni – Şoimii Pâncota _-_
Metalul Reşiţa – Olimpia Satu Mare _-_