Politica

Guvernul condus de PNL a început procedurile pentru consolidarea zidurilor de sprijin pe DN 7 şi DN 7 CC, în zona Vâlcii

În urma discuţiilor din interiorul PNL şi al Guvernului condus de liberali, s-au luat mai multe decizii în legătură cu DN 7, unul dintre cele mai solicitate şi periculoase drumuri naţionale din România, dar care, din păcate, după Revoluţia din Decembrie 1989, a fost lăsat de izbelişte. Una dintre hotărârile recente a fost refacerea şi consolidarea zidurilor de sprijin pe DN 7 şi DN 7 CC, în zona Vâlcii, precum şi înlocuirea parapetului de protecţie din beton, acolo unde este necesar. Deputatul Cristian Buican, preşedintele PNL Vâlcea, unul dintre oamenii care de fiecare dată când au ocazia iau atitudine la Bucureşti pentru rezolvarea problemelor din judeţul nostru, spune că, pe DN 7, sunt cel puţin 15 puncte în care trebuie intervenit urgent. Cele mai nevralgice zone sunt între kilometrii 181 şi 239. Pe DN 7 CC, în schimb, ar fi probleme doar între kilometrii 5 şi 8. „Pe sectoarele de drum în cauză, nivelul de protecţie al parapetului de zidărie din piatră este necorespunzător, având în vedere că, în apropierea DN 7, se află calea ferată sau râul Olt, iar parapetul are între 30 şi 70 de centimetri. Probleme deosebite sunt de la Bujoreni (km. 181) până la Câineni şi dincolo, spre Sibiu. Acum, s-au lansat procedurile pentru realizarea expertizei tehnice şi a DALI pentru consolidarea zidurilor de sprijin de pe DN 7 şi DN 7CC, urmând apoi PTH, DDE, AT şi – când toate acestea vor fi gata – execuţia. Pentru etapa actuală (expertiza tehnică şi DALI) este disponibil un buget de aproape 1,5 mil. lei plus TVA, suficient pentru un lucru de calitate”, a apreciat deputatul Cristian Buican, preşedintele PNL Vâlcea. Liderul liberal a menţionat că este de aşteptat ca procedura de achiziţie pentru expertiza tehnică şi DALI să fie gata în ianuarie 2023, iar documentaţia să fie realizată până în primăvară. (va urma)

Articole Similare

Back to top button