Diverse

De ce să urmezi un curs de social media?

Rețelele sociale au apărut în ultimii 10 ani sub diferite forme pentru a juca un rol fundamental în viața noastră. Dar înțelegem de fapt aceste rețele? Și le folosim în modurile corecte?

În ultimii ani a existat o creștere semnificativă a numărului de utilizatori de social media. De exemplu, LinkedIn are peste 500 de milioane de utilizatori, Facebook – peste 1.870 de milioane și WhatsApp – peste 1.000 de milioane de utilizatori. Cu un număr atât de mare de utilizatori, rețelele sociale, fără îndoială, vă oferă o platformă excelentă pentru a vă spori succesul în carieră, deoarece vă puteți conecta cu numeroși profesioniști din diferite domenii profesionale.

Cursurile de social media vă vor învăța nu numai despre calitățile și diferențele dintre rețelele sociale, ci și impactul pe care acestea îl pot avea asupra vieții noastre.

La aceste cursuri de social media veți explora diferitele proprietăți ale rețelelor pentru a înțelege mai multe despre cum putem măsura puterea și influența online.

Făcând acest lucru, veți descoperi că rețelele precum Twitter, Facebook și LinkedIn au calități foarte distincte. Veți afla cum organizațiile pot folosi aceste calități pentru a afla mai multe despre persoanele care participă la rețea și despre comunitățile pe care le reprezintă și veți fi încurajați să reflecteze la ceea ce participarea dvs. în rețelele sociale online spune lumii despre dvs.

Explorează modul în care rețelele sociale pot fi utilizate în mod pozitiv

Mass-media raportează rapid aspecte negative ale rețelelor sociale, cum ar fi hărțuirea cibernetică sau furtul de identitate, dar auzim mai puțin despre beneficiile care apar atunci când rețelele sunt utilizate pentru a spori capacitatea de angajare sau pentru a sensibiliza la cauzele bune. Pe acest curs veți explora modul în care rețelele de socializare pot fi folosite definitiv, nu doar la nivel personal, ci la nivel social.

Acest curs pune bazele marketingului social media. Veți afla ce presupune marketingul social media, inclusiv istoricul și diferitele canale de social media care există. Veți învăța cum să selectați un canal de social media care să se potrivească nevoilor dvs., să stabiliți obiective și valori de succes și să determinați cine este publicul dvs. țintă.

Până la sfârșitul acestui curs, veți putea:
• Înțelegeți peisajul marketingului tradițional, digital și social media
• Înțelegeți cum să deveniți certificat ca asociat de marketing digital
• Înțelegeți principalele platforme de socializare, cum funcționează și ce rol joacă în marketing
• Creați obiective SMART și identificați KPI-urile
• Definiți-vă publicul țintă și călătoria clienților acestora
• Alegeți platformele de socializare potrivite și aflați cum să creați politici de socializare

Indiferent de nivelul de cunoștințe cu care începeți, acest curs vă va ajuta să construiți o bază solidă pentru marketingul social media și să obțineți abilități aplicabile care vă vor permite să vă faceți eforturile de marketing social media mai reușite și mai vizibile.

Articole Similare

Back to top button