Auto-Moto

Volkswagen susţine baschetul românesc

Cel mai spectaculos sport de echipă din lume are în România un susţinător important în marca Volkswagen. Parteneriatul între marca germană şi Federaţia Română de Baschet se bazează pe valori comune – competiţie, performanţă şi spirit de echipă. În timp ce baschetul românesc aduce succese importante în competiţiile de cluburi europene, cum ar fi de exemplu Fiba Europe Cup 2005, prin ASESoft Ploiesti, Volkswagen se poate mândri cu cel mai premiat model al ultimilor ani – Passat, cu propulsoare de excepţie, care au primit în repetate rânduri distincţia „Motorul anului” sau cu performanţe impresionante în Raliul Dakar, cea mai dură competiţie de motorsport din lume.

„Am vrut să fim mai aproape de un sport, pe care îl urmărim cu plăcere, îl practicăm şi din cât am constatat creşte puternic în popularitate”, spunea Matei Albulescu, brand manager Volkswagen în România. Logoul mărcii de la Wolfsburg se va găsi pe echipamentul sportiv, în sălile în care se desfăşoară competiţiile, iar una din cele mai prestigioase va fi „Cupa României Volkswagen”. Acest parteneriat este valabil pentru sezonul 2006-2007 şi se referă atât la competiţiile de club cât şi la meciurile echipei naţionale.

Cea mai vândută marcă auto pe piaţa europeană

Începând din 1997, importatorul Volkswagen în ţara noastră este Porsche România. În această perioadă, s-a construit o reţea puternică de 22 centre complete de vânzare şi service. Cu modele foarte apreciate, dintre care Passat se menţine lider în segmentul său de mai bine de 10 ani, Volkswagen a livrat peste 50 000 de automobile către publicul din România. Compania de analiză a industriei auto Jato Dynamics a prezentat topul celor mai vândute mărci auto pe piaţa europeană. Statistica prezentată de firma britanică prezintă perioada ianuarie – aprilie 2007. Cu 531.246 de unităţi vândute, Volskwagen se află pe primul loc la capitolul vânzări în Europa. Opel ocupă locul al doilea cu 467.717 autoturisme comercializate. Conform clasamentului prezentat de Jado Dynamics, Volskwagen şi-a menţinut poziţia de lider pe piaţa europeană, în 2006 firma germană având vânzari înregistrate în acelaşi interval de 555.314 unităţi.    

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button