Administratie

Vâlcenilor le place la nebunie să reclame

Acest lucru reiese dintr-un bilanţ al Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor – Vâlcea, în care se arată că, de la începutul anului şi până în prezent, instituţia condusă de dr. ing. Elena Daniela Ştefoane a primit peste 360 de reclamaţii, cele mai multe dintre acestea fiind legate de calitatea proastă a produselor electronice cumpărate. Inspectorii instituţiei au efectuat în perioada 23-27 aprilie 2007 peste 65 de acţiuni de control la operatorii economici care prestau servicii, constatându-se abateri de la prevederile legate la 46 la sută dintre cei verificaţi.

Suma totală a amenzilor aplicate a fost de aproximativ 17.000 lei. În luna aprilie, inspectorii OJPC Vâlcea au realizat 239 de acţiuni de control la operatorii economici care comercializau produse alimentare (36 %), nealimentare (32 %) sau prestau servicii (32%). În urma acestora, au fost constatate abateri pentru care s-au aplicat amenzi în valoare de 63.000 lei. Numărul total de sesizări şi reclamaţii soluţionate în această perioadă a fost de 49, doar 60 % dintre ele constatându-se că au fost întemeiate.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button