Auto-Moto

Libertate indiferent de drum

Noul Audi A6 allroad quattro în România
 
Libertate indiferent de drum
 

Prima generaţie a modelului allroad quattro s-a dovedit a fi un mare succes pentru Audi. Construit pe baza Audi A6 Avant, a fost un model de dimensiuni mari, capabil să străbată aproape orice drum. Modelul a fost prezentat în România în anul 2000 şi a atras în cinci ani de prezenţă pe piaţă peste 300 de clienţi. Între anii 2001 şi 2003, unul din zece Audi livrate erau un allroad quattro. Acum succesorul său a fost lansat în România. Noul Audi A6 allroad quattro este mai spaţios, mai luxos, cu un design deosebit şi foarte versatil. Şi „allroad” rămâne fidel numelui său, oferind mai multă performanţă şi o ţinută de drum excelentă, atât pe drum pavat, cât şi în afara lui. „Prima generaţie a atras mulţi pasionaţi către marca Audi. Noul model o să atragă şi mai mult prin design, noile tehnologii şi eleganţă – este un off-roader construit cu stil. Avem deja primele comenzi şi livrările vor începe chiar în această lună”, a declarat George Sanduleac, directorul mărcii Audi. Audi A6 allroad quattro este o maşină aproape fără rival în ceea ce priveşte competiţia internaţională. Conceptul este un desing aparte Audi. Este înrudit cu modelul A6 Avant, iar caroseria este identică şi oferă aceleaşi performanţe sportive impresionante. Dar acolo unde conducătorul unui A6 Avant se opreşte deoarece drumul s-a terminat, modelul A6 allroad quattro merge mai departe. A6 allroad quattro amplifică conceptul sportiv Avant cu capacităţi off-road, dar păstrând un echilibru între eleganţă, sport şi versatilitate. Designul exterior combină stilul dinamic cu elemente distinctive off road. Datorită lungimii de 4.93 metri şi ampatamentului de 2.83 metri există spaţiu pentru cinci pasageri care pot călători foarte confortabil şi pot aduce până la 1.600 litri de bagaje. Zona de încărcare impresionează printr-o varietate de idei de depozitare. Caroseria este construită în cea mai mare parte din oţel şi aluminiu de mare rezistenţă şi extrem de rigidă şi rezistentă la impact. Interiorul oferă o ambianţă elegant-sportivă. În ceea ce priveşte confortul ergonomic, consola MMI este punctul central. Frâna de parcare electromecanică măreşte şi ea confortul şi uşurinţa la folosire. Culori noi, inserţii şi materiale rafinate adaugă un plus de lux. În premieră noul model este disponibil cu bandourile laterale vopsite în culoarea caroseriei. Pentru a propulsa automobilul sunt disponibile patru motoare cu injecţie directă de combustibil, două pe benzină şi două diesel. 3.2 FSI este un propulsor V6 ce dezvoltă 255 CP. Motorul V8 FSI cu capacitate de 4.2 litri dezvoltă 350 CP. Tehnologia FSI creşte puterea şi eficienţa ambelor propulsoare. Ambele motoare diesel au cuplu mare şi injecţie directă cu şase cilindri şi capacităţi de 2.7, respectiv 3.0 litri. Puterea dezvoltată este de 180 CP şi 233 CP, fiind transmisă prin intermediul unei cutii cu şase trepte manuală sau tiptronic, de asemenea cu şase trepte. Transmisia quattro integrală permanentă este una din dotările standard. Suspensia elaborată, fabricată în special din aluminiu, oferă un nivel ridicat de siguranţă la drum, fiind în acelaşi timp şi foarte agilă. Audi oferă suspensia pneumatică adaptivă standard, ce permite alegerea între cinci setări, din care două pentru pilotajul off-road. Sistemul electronic de stabilitate ESP a fost special dezvoltat pentru A6 allroad quattro asigurând tracţiune adiţională pe teren accidentat. Audi A6 allroad quattro oferă o gamă de echipare ce face cinste caracterului său premium. Printre dotările standard, pe lângă sistemul de operare MMI, sunt incluse climatizarea automată deluxe şi jantele de aliaj de 17 inch. Opţionalele includ farurile adaptive, sistemul de acces keyless şi senzori de parcare Audi parking system, ce cuprinde o cameră de luat vederi în partea posterioară. Preţul de început, pentru modelul 2.7 TDI este de 45 236 Euro CIP.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button