Tunuri de milioane de euro la Sucursala Hidrocentrale Râmnicu Vâlcea (II)

În urma cercetărilor făcute la SH Rm. Vâlcea, s-a constatat că şi „soluţia de printing” aleasă a fost una păguboasă pentru Hidroelectrica. În data de 30 septembrie, Sucursala Hidrocentrale Râmnicu Vâlcea a încheiat cu Romsys SRL un acord cadru de servicii care, ulterior, a fost modificat printr-un act adiţional, valoarea totală a serviciilor fiind de 7.886.544 lei (1.872.290,8 EUR), fără TVA. În baza acestui acord, SH Rm. Vâlcea şi Romsys au încheiat contractul subsecvent de servicii nr. 104 / 30.09.2011 şi actul adiţional nr. 1 / 01.06.2012, având ca obiect prestarea unor servicii de imprimare şi copiere în valoare de 1.949.245,8 lei, fără TVA. Contractul subsecvent pentru anul 1 a încetat pe 30 septembrie 2012. În baza aceluiaşi acord, s-a încheiat şi un contract de subcontractare „Acord HP Client pentru Managed Print Services nr. 4223 / 26.09.2011”. Din analizele făcute, a reieşit că toate aceste servicii reprezintă pierderi pentru Hidroelectrica, costurile soluţiei alese fiind cu 5.193.744 lei mai mari decât achiziţionarea tuturor echipamentelor de imprimare şi copiere pentru sediul central şi sucursale. Mai mult decât atât, din verificările efectuate de către administratorul judiciar Euro Insol, s-a constat că, în realitate, la data încheierii Acordului cadru şi a Contractului subsecvent, în toate birourile de la sediul central al societăţii şi în sucursale, existau echipamente de imprimare şi copiere care erau gestionate de către salariaţii companiei, inclusiv în ceea ce priveşte înlocuirea consumabilelor.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button