Administratie

Ştefan Stoica şi Eugen Mănescu ar trebui demişi

DN7 Râmnicu Vâlcea – Piteşti este un pericol public! 

• În loc să construiască, reprezentanţii Ministerului Transporturilor distrug drumurile 

Şefii Direcţiei Generală de Drumuri şi Poduri Craiova şi S.D.N. Vâlcea ar trebui să demisioneze în bloc sau să plătească din propriile buzunare atât reabilitarea DN7, evaluată la câteva mii de miliarde, cât şi reparaţiile maşinilor distruse din cauza craterelor apărute la tot pasul, de-a lungul principalei căi de acces dintre municipiile Piteşti şi Râmnicu Vâlcea. După distrugerea, fie din necunoaştere, fie din rea credinţă, a drumului ce asigură legătura dintre Râmnicu Vâlcea şi Piteşti, primii care ar trebui să plece acasă sunt directorii Ştefan Stoica şi Eugen Mănescu. Surse din interiorul instituţiei ne-au dezvăluit că, din dorinţa de a-l impresiona pe Radu Berceanu, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, mai marii de la Drumuri au decis să acţioneze împotriva zăpezii folosind o cantitate mult prea mare de sare. Neoficial, este vorba despre o cantitate de peste 11 mii de tone, pentru aproximativ 400 de kilometri. Pentru a putea face o comparaţie, am întrebat conducerea RAJDP Vâlcea ce cantitate a folosit pentru cei aproape o mie de kilometri de drumuri judeţene pe care îi are în administrare. Iar răspunsul a fost: puţin peste 300 de tone, ceea ce înseamnă o cantitate de 33 de ori mai mică, pentru un număr dublu de kilometri. Ori, după cum şi copiii de clasa întâi ştiu, sarea este foarte distrugătoare pentru asfalt, mai ales dacă este folosită în cantităţi uriaşe. DN 7 a fost umplut cu saramură cu o săptămână înainte de Revelion, în următoarea zi apărând şi primele gropi uriaşe. Astfel, de Anul Nou, pe această rută nu se mai putea circula cu mai mult de 20 de kilometri pe oră. Chiar şi în aceste condiţii, mulţi dintre şoferi şi-au avariat maşinile, şi-au pierdut roţile de la autoturisme sau au fost la un pas să se răstoarne. Colac peste pupăză, joi, o porţiune de acostament de aproximativ 15 m, pe acelaşi tronson, s-a prăbuşit, afectând şi glisierele de protecţie care despart cele două sensuri de mers. Din această cauză, un drum până la Piteşti a durat cel puţin trei ore.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button