Mircia Gutău atacă: Mulţi angajaţi de la ETA pierd timpul degeaba!

• societatea a fost subvenţionată cu 52 de miliarde lei

gutauMircia Gutău, care – recent – declara că va candida pentru funcţia de primar al Râmnicului la alegerile din iunie 2016, şi-a început în forţă „campania electorală”. Zilele trecute, fostul edil a criticat dur modul în care a fost administrată societatea de transport în comun a oraşului, opinând că C.L. a alocat sume prea mari către ETA, banii ajungând în salariile angajaţilor, al căror număr a crescut exagerat de mult în ultimii ani.

Politicienii şi-au angajat prea mulţi oameni la ETA

„Anul trecut, societatea de transport în comun ETA a fost subvenţionată de la bugetul local cu 52 de miliarde de lei vechi. În perioada în care eram eu primar, le dădeam 12 – 15 miliarde şi ni se părea că dăm mult, iar acum se dau 52 de miliarde. De ce? Poate trebuie să ne uităm la personal, poate că mulţi angajaţi pierd timpul de pomană! Trebuie verificat. Nu putem da atâţia bani la o societate, ca să ia unii un salariu. Acei bani sunt şi ai mei, şi ai dumneavoastră, ai tuturor”, a spus Mircia Gutău.

Gutău crede că cei care au condus oraşul după el n-au făcut nimic

Acesta a dezvăluit şi câteva dintre ideile pe care vrea să le pună în practică în cazul în care va câştiga funcţia de primar al Râmnicului. Din nou, el a criticat administraţiile care s-au succedat în ultimii 4 ani şi nu au fost în stare să depună, sau măcar să continue, proiecte cu finanţare europeană. „Am multe proiecte pentru municipiu. Ar trebui făcut un pod peste calea ferată, în zona străzilor Aurelian Sacerdoţeanu şi Iustinian Marina, pentru a se crea un nou debuşeu de fluidizare a circulaţiei. Acest pod se poate face cu fonduri europene. Obligatoriu, trebuie să mai facem o stradă care să meargă de la Direcţia Apelor la baza sportivă de la Hidroelectrica”, a mai precizat Mircia Gutău.

Reabilitarea termică a blocurilor şi multe alte proiecte, rămase în coadă de peşte

„Orice proiect de fluidizare a circulaţiei este foarte important. Cât priveşte podul nou peste Carol I, nu s-a respectat proiectul. Între cele două poduri, trebuia realizat un sens giratoriu. Se mai putea face şi o placă de beton între cele două poduri, care putea deveni punctul zero al municipiului. Nu înţeleg de ce nu se accesează fonduri, în condiţiile în care eu i-am lăsat cu toate şcolile şi grădiniţele reabilitate, cu toate problemele rezolvate. Nu s-a continuat nici reabilitarea termică a blocurilor. În afară de Strada Matei Basarab, nu s-a mai făcut nimic. Ce frumos ar fi să fie reabilitate blocurile din Ostroveni, care se văd la intrarea pe !”, a completat fostul primar.

(C.L.)

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button