ETA nu poate înmatricula autobuzele cumpărate de Romeo Rădulescu
Se aude că autobuzele cumpărate recent de Primăria Râmnicului de la un SRL misterios nu numai că au kilometrajul fals, dar nu pot fi înmatriculate şi folosite de societatea de transport local de persoane ETA SA, din cauză că sunt prea vechi şi nu respectă normele de poluare impuse de Uniunea Europeană.
Primarul Romeo Rădulescu s-a lăudat foarte mult că va moderniza parcul auto al SC ETA SA, societate al cărei unic acţionar este Consiliul Local al Municipiului Râmnicu Vâlcea. Edilul PD-L a anunţat cu emfază că va achiziţiona vreo 30 de autobuze cu care va revoluţiona, în sensul bun al cuvântului, transportul comun de persoane. Într-adevăr, oamenii săi de la achiziţii au făcut caietele de sarcini şi au pus în scenă tot ceea ce era necesar pentru a cumpăra autobuzele. Evident, contractele au fost câştigate de cine trebuia. Ultimul ofertant cu care s-a încheiat un astfel de contract s-a angajat să aducă autovehicule fabricate cel târziu în 1999, cât de cât aranjate, nu cu foarte mulţi kilometri. Zis şi făcut. Au venit autobuzele, grangurii de la Primărie s-au bătut din nou cu pumnii în piept că, vezi Doamne, ce-au promis au şi făcut, numai că bietul director de la ETA, Florian Borza, nu le poate înmatricula pentru că nu corespund condiţiilor stabilite prin caietul de sarcini. Deşi Romeo Rădulescu a spus că „autobuzele sunt într-o stare perfectă de funcţionare” şi „mult mai elegante decât cele vechi şi mai performante”, acestea nu sunt în realitate decât nişte hârburi numai bune de casat. Mai mult decât atât, se aude că acestea sunt fabricate în 1996-1997 şi poluează în draci. În mod normal, firma care – se pare – a vrut să păcălească Primăria, cu sau fără acceptul lui Romeo, ar trebui să dea banii înapoi şi, poate, n-ar strica şi formarea unei comisii care să verifice în detaliu toată această şmecherie. Să vedem şi noi cine a gândit afacerea asta, dacă tovarăşul primar are vreo implicare şi… ce urmează?