Diverse

Cum putem gestiona corect munca de acasa

Munca de acasa va fi mult mai important, dar si necesara decat pana in momentul de fata, potrivit sondajelor marea majoritate a angajatilor ce au experimentat programe de lucru hibrid considera acest mod unul mai benefic, iar cei ce continua sa lucreze de acasa trebuie sa se adapteze continuu pentru a pastra productivitatea la un nivel ridicat.

Distragerea atentiei este principalul factor ce provoaca un randament scazut in timpul orelor de program, iar acest lucru poate fi influentat de diversi factori interni si externi precum, un climat nefavorabil, amplasarea biroului intr-un spatiu familiar precum un dormitor sau slaba iluminare a incaperilor sunt printre principalele elemente de influenta.

Pastrarea unui mediu optim pentru munca este definitorie, iar pentru aceasta trebuiesc adoptate o serie de reguli si rutine ce vor favoriza atat relaxarea cat si indeplinirea taskurilor intr-un timp acceptabil pentru dvs si angajator.

Asigurati umiditatea favorabila, una foarte ridicata poate marca negativ ziua dumneavoastra, aceasta provoaca stari precum oboseala, dar si lentoare in deciziile si actiunile pe care le intreprindeti. Bunastarea poate fi afectata, un prim pas este sa monitorizati acest aspect pentru a creea conditii eficiente, efectele benefice se vor vedea in timp, iar rapiditatea decizionala va va caracteriza.

Fluxul de aer proaspat dintr-un spatiu mic are o importanta mai mare decat va puteti imagina, iar o concentratie prea mare de dioxid de carbon poate afecta performanta cognitiva, provoaca dureri de cap senzatia de nisip in ochi si disconfort, in concluzie ventilati frecvent casa pentru reducerea celor mentionate.

Conveniti cu angajatorul un necesar de papetarie care va este util in sarcinile pe care le aveti, practic este cea mai importanta parte pentru a putea sa indeplini toate cerintele ce va sunt trasate intr-un timp potrivit, iar gradul de reusita chiar si de acasa sa fie unul ridicat.

Mai mult ca sigur hartia pentru imprimanta va fi de folos in printarea actelor si a documentelor de baza, daca sunteti pentru protejarea mediului inconjurator va recomandam utilizarea uneia ce este in proportie de cel putin 90% confectionata din materii reciclate, aceasta nu va avea albul cu care sunteti obisnuiti in mod normal, ci nuante de gri, insa este foarte buna pentru ciorne si printuri uzuale.

Pe langa aceasta sunt de mare ajutor si micile accesorii de papetarie precum agrafele sau capsele ce vor face ca organizarea sa fie una la indemana, pana la urma ce poate fi mai placut ca toate documentele de pe un birou sa fie bine arhivate pe zile sau categorii de importanta, iar accesul la ele sa fie unul si usor, fara a pierde timp pretios si totodata din dispozitie pentru a le cauta.

Nivelul de confort din birou

Pentru a putea avea un mediu de lucru favorabil este recomandat sa masurati nivelul de zgomot din spatiul in care va aflati, asta se poate face usor cu diferite aplicatii disponibile pe telefon. Sursele cu impact puternic precum conversatiil dintr-o camera alaturata, telefonul care suna frecvent sau aparatele ce sunt pornite au o influent mai mult decat negativa, fiind printre factorii primari ce micsoreaza productivitatea, asigurati-va ca mediul este cat mai linistit posibil.

Separarea dintre munca si casa este esentiala, trebuie sa existe limite clare ce definesc zonele in care va desfasurati si restul casei, incercati sa evitati locurile de dimensiuni mari ce nu dispun de o delimitare clara prin pereti, iar usa inchisa este un semn pentru restul familiei ca lucrati si nu este necesar sa fiti deranjat pentru orice lucru nesemnificativ.

Iluminarea, un element ce face diferenta, trebuie sa va asigurati ca lumina becurilor sau razele soarelui nu stralucesc prea tare in incapere sau direct in ecranul pe care va derulati sarcinile, acestea pot avea efecte mai putin dorite pentru ochii dvs. Alegerea corpurilor cu lumina calda este un avantaj daca va petreceti 8 ore din zi in aceeasi incapere.

Conectati-va la program in functie de perioada zilei in care considerati ca functionati cel mai bine, iar randamentul pe care il dati este unul maxim, de exemplu persoanele ce se trezesc foarte devreme au o forma mai buna dimineata, iar cele ce nu au o rutina bine definita ajung seara sa functioneze la capacitate maxima.

Toate aceste elemente impreuna cu produse de papetarie pot sa defineasca o buna organizare a muncii de birou din confortul propriei locuinte, totul tine de cum gestionati si reactionati la factorii ce va pot distrage la indeplinirea taskurilor care va sunt indicate.

Nu uitati pauzele sunt la fel de importante precum efortul pe care il depuneti, randamentul poate creste semificativ cu opriri frecvente pentru a va relaxa si a va oferii cateva clipe pentru a reflecta si asupra aspectelor din viata personala.

Articole Similare

Back to top button