Diverse

Campania DINOZAURIA  – locul 1 pentru creativitate în retail

Rețeaua de retail Magazine DIANA a obținut premiul 1 la secțiunea “Creativitate în Retail” în cadrul ediției cu numărul 16 a Premiilor PIAȚA din industria bunurilor de larg consum – competiție în care cele mai bune echipe din acest domeniu sunt desemnate prin voturile partenerilor de afaceri, producători și distribuitori.

Proiectul câștigător – campania DINOZAURIA, Universul Lumii Dispărute, a fost gândit ca un joc de tip puzzle cu o listă de colecție, cu 30 de cartonașe diferite cu dinozauri care completează un timeline cu 3 perioade preistorice interesante. Cu ajutorul cartonașelor, se poate juca apoi clasicul joc Piatră-Hârtie-Foarfecă. Cu o grafică, mesaje și premii atractive, campania a fost promovată într-un concept integrat, în publicații locale, regionale, naționale, platforme online și prin activări în magazine, performând foarte bine.

“Suntem onorați si emotionați. Este încă un cadou pentru cei 30 de ani pe care i-am împlinit anul acesta. Este o clipă de bucurie care merită tot efortul, toate sacrificiile și toate riscurile pe care ni le asumăm în această piață din ce în ce mai concurențială. Suntem mândri de acest premiu, obținut în prezența unui număr mare de mărci prestigioase din România. Mulțumim partenerilor, întregii echipe DIANA. Toţi pun suflet și pasiune în fiecare proiect al nostru. Le mulţumim deopotrivă și clienților, care ne acordă încrederea lor în fiecare zi, cu fiecare vizită în Magazinele DIANA”, a transmis Adina CRĂCIUNESCU, Director de Marketing al Grupului DIANA.

Articole Similare

Back to top button