Auto-Moto

Audi a câştigat din nou cursa de la Le Mans

• Prin consecvenţă şi eficienţă până în vârful clasamentului
• Capello/Kristensen/McNish pe prima poziţie după 3 ore
• Toate cele trei prototipuri Audi R10 TDI sunt în Top 5

Ingolstadt / Le Mans – Prin consecvenţă şi eficienţă, Audi a preluat conducerea în timpul celei de-a treia ore din cursa de 24 de ore organizată la Le Mans. La ora 18, modelul Audi R10 TDI de pe poziţia a doua de start, condus de Dindo Capello, Tom Kristensen şi Allan McNish, a depăşit cu 35,7 secunde modelul Peugeot care s-a clasat pe locul doi. Anterior, modelele Peugeot aveau cei mai buni timpi în primele etape ale cursei. Cu toate acestea, în primele trei ore modelele Audi R10 TDI au mărit ritmul.

De asemenea, au reuşit să parcurgă douăsprezece tururi cu un singur rezervor de motorină Shell V-Power, în timp ce concurenţii au fost nevoiţi să se oprească cu un tur mai devreme de fiecare dată, ceea ce oferă o altă dovadă în ceea ce priveşte eficienţa şi consumul redus de carburant al tehnologiei Audi TDI. Ca de obicei, Audi Sport Team Joest a efectuat opriri la boxe perfecte, permiţându-i lui Allan McNish să preia conducerea la puţin după ora 17. Scoţianul a realizat patru tururi complete înainte de a preda modelul R10 TDI lui Dindo Capello 2:45 ore mai târziu. Lucas Luhr s-a aflat la fel de mult timp la volanul variantei Audi R10 TDI, care a pornit de pe poziţia a 3–a şi care se clasa pe locul patru la ora 18. Secţiunea frontală a caroseriei modelului Audi R10 TDI situat pe prima poziţie la start a trebuit înlocuită la a treia oprire la boxe. Cu toate acestea, câştigătorii de anul trecut au reuşit să avanseze de pe locul şapte pe poziţia a cincia a clasamentului. Audi obţine o nouă victorie după ediţiile din 2000, 2001 şi 2002; trei victorii succesive cu aceeaşi echipă. Începând cu anul 2000, tehnologia Audi este de neînvins la Le Mans.
AUDI AG a vândut în anul 2007 un total de 964.151 automobile, acesta devenind astfel cel de-al doisprezecelea an-record consecutiv. Cu un venit de 33.617 milioane de euro şi un profit înainte de impozitare de 2.915 milioane de euro, compania a obţinut cele mai bune rezultate din istoria sa. Audi produce automobile în Ingolstadt şi Neckarsulm (Germania), Gyor (Ungaria), Changchun (China) şi Bruxelles (Belgia). La finele anului 2007, a început producţia modelului Audi A6 în Aurangabad, India. Compania este activă pe mai bine de 100 de pieţe din întreaga lume. Filialele deţinute în totalitate de AUDI AG includ Automobili Lamborghini S.p.A din Sant’ Agata Bolognese, Italia şi quattro GmbH, din Neckarsulm. Audi are peste 54.000 de angajaţi la nivel mondial, incluzându-i pe cei 45.000 din Germania. Marca celor patru inele investeşte anual mai mult de 2 miliarde de euro pentru a susţine progresul tehnologic exprimat şi de sloganul său, „Vorsprung durch Technik” (progres prin tehnologie). Audi plănuieşte să-şi mărească semnificativ numărul de modele din portofoliu, de la cele 26 oferite în prezent la 40, în anul 2015.
Informaţii oferite de Nurvil, dealer Audi

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button