Politica

Hari, directorul cu nume de hamburger

Încă nu am aflat cu certitudine dacă Valentin Haralambiade, directorul Agenţiei de Plăţi şi Intervenţii în Agricultură, a copiat numele hamburgerului pus la vânzare la fast-food-ul său, ori invers. Cert este că, în urmă cu câteva zile, când am decis să vedem cum îi merge afacerea liberalului, am constatat că hamburgerul Hari e la mare căutare. Valentin Haralambiade, şeful APIA Vâlcea, a cheltuit, din câte am auzit şi noi, sume impresionante din banii instituţiei pentru reclamă şi publicitate, dar niciodată nu a fost mulţumit de rezultat. Era şi normal, pentru că atunci când vine vorba despre Hari, „specialistul” în plăţi şi intervenţii (în agricultură), nu prea ai ce să punctezi.

Noi cel puţin, de la ziarul Arena, deşi nu am avut contracte de publicitate cu APIA şi, sincer, nici nu ne-am dori, am căutat tot timpul să-l ţinem în formă, în centrul atenţiei pe Vali Hari pentru că ne este foarte simpatic.

Adică, fără nici un interes ascuns, i-am făcut cea mai tare reclamă de-a lungul timpului. Desigur, i-am făcut publicitate omului Hari, nu directorului, şefului de instituţie publică, a cărui valoare din acest punct de vedere tinde, cum s-ar spune în limbaj matematic, spre zero. În calitate de biped cu procesor neuroanal de 1 Ghz, adică ceva mult mai sofisticat decât treaba cu IQ-ul, Hari s-a autodepăşit şi de această dată, descoperind o modalitate inedită de a-şi face numele cunoscut. Numele directorului APIA are legătură şi cu ale produse din mediu, de la şniţelul de porc rozaliu până la coca pentru sandvişuri. De curiozitate, am cumpărat doar hamburgerul Hari, iar concluzia a fost cât se poate de clară: am aflat în sfârşit ceva la care putem spune că se pricepe Vali. Bravo lui! Primul director din lume cu nume de hamburger. Sau invers.  E.D.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button