Auto-Moto

PORŢIA TA ZILNICĂ DE …TURBO

PORŢIA TA ZILNICĂ DE …TURBO 

   La pompă, un angajat mă întreabă: euro fără plumb? Nu, răspund zâmbind, euro diesel, va rog! Omul face ochii mari şi mă ajută să alimentez cu motorină. Nu este o glumă, Skoda Fabia RS, modelul sportiv al gamei este propulsat de un motor diesel. Mai precis de cunoscutul TDI PD de 130 CP. Mulţi dintre amatorii de senzaţii tari vor strâmba din nas. Dar vă spun că senzaţiile sunt toate la locul lor, chiar dacă sub capotă este un motor alimentat cu motorină. Ba chiar apar şi avantaje. Pe lângă performanţele pe măsură (peste 200 km/h viteză maximă şi mai puţin de 10 secunde până la 100 km/h) avem şi un consum mai mult decât decent ceea ce încurajează faptul de a folosi zilnic „o sportivă”. Skoda Fabia RS este o apariţie! Modelul comun deja este foarte răspândit la noi în ţară, însă RS–ul a reuşit să atragă privirea trecătorilor. Faruri cu xenon (opţionale), spoilere masive şi profilate, jante cu design personalizat de 16 inch printre care se observă etriere vopsite în verde şi un eşapament cromat de dimensiuni generoase. Interiorul este sobru, negru fiind culoarea de bază. Tapiţeria scaunelor salvează situaţia. O inspirată combinaţie de culori plus sigla RS fac interiorul mai primitor. Pe lângă aspect, scaunele oferă şi un suport lateral foarte bun, ele având suport sportiv. Volanul cu trei spiţe îmbrăcat în piele şi levierul cutiei de viteze cu şase trepte sunt elemente care încântă şoferul la primul contact cu maşina. Motorul are reprize fulminante, cuplul generos spunându-şi cuvântul.

Ec. Teo Prisacaru

Departament Marketing Enduro Skoda

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button