Administratie

La Racoviţa, autostrada va fi terestră şi va cuprinde puncte de intrare-ieşire

Zilele trecute, mai mulţi specialişti implicaţi în implementarea proiectului privind construcţia autostrăzii Sibiu-Piteşti au fost la Perişani şi Racoviţa pentru a dezbate problemele de mediu din zona în care, cel târziu în 2021, ar urma să înceapă lucrările. Printre altele, din discuţii, a reieşit că cea mai avantajată va fi comunitatea primăriţei Sonia Iliescu, deoarece, în această localitate, întreaga amenajare va fi terestră şi vor exista şi puncte de intrare – ieşire. În schimb, la Perişani, în proporţie de peste 60 la sută, autostrada va fi suspendată şi va cuprinde, la Poiana, un tunel de 1,7 kilometri. „După cum probabil ştiţi, în final, s-a ales varianta 1. Autostrada va avea traseul stabilit în baza studiilor făcute de IPTANA, în 2008. Deci, după un deceniu, s-au întors la concluzia de atunci. Am încercat să determin modificarea proiectului, în aşa fel încât şi comuna Perişani să aibă cât mai mult de câştigat, dar nu s-a putut. Autostrada va coborî de la Boiţa, pe malul stâng al Oltului, prin Cîineni şi Racoviţa, pe lângă staţia de sortare a companiei Hidroconstrucţia, apoi va face stânga, spre Perişani, ocolind mănăstirea, va urca la Poiana, intrând pe urmă în Argeş”, a dezvăluit primarul Ion Sandu, de la Perişani.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button