Economie

Grigorescu: pasajul spre Goranu va ajunge la costuri de 6-7 ori mai mari decât estimările iniţiale

– după 20 de ani, acest proiect încă nu este finalizat

În opinia consilierului municipal Remus Grigorescu, zona fostului CPL, unde se construieşte noul mall, este una „fierbinte”, iar principala problemă o reprezintă căile de acces. Fostul prefect consideră că municipalitatea trebuie să realizeze cât mai rapid o legătură cu Bulevardul Tudor Vladimirescu, pe traseul pe care s-au început deja demolările, prelungită apoi spre Dovali şi Nord. Referindu-se la pasajul peste Olt, către Goranu, Remus Grigorescu a apreciat că ar fi necesară o analiză costuri – beneficii, pentru a nu repeta anumite greşeli. „Sunt investiţii de tipul ăsta care trebuie să dea de gândit. Nu mă refer doar la Vâlcea, pentru că, peste tot în ţară, avem astfel de situaţii. Sunt investiţii care nu-şi găsesc sustenabilitatea şi nici utilitatea. Eu am cerut şi în Consiliul Local Rm. Vâlcea – pentru pasajul suprateran, am solicitat să se facă o analiză obiectivă. Mă interesează cât de util se va dovedi în final pasajul în raport cu valoarea finală cheltuită. Proiectul privind amenajarea pasajului a început de la o sumă (n. red. – aproximativ 8 milioane de euro doar pasajul, fără bretele) şi, după 20 de ani de la idee, de la punerea în practică etc., va ajunge la mult mai mult. Comunitatea putea să folosească aceşti bani într-un mod mult mai eficient. Cred că pasajul va ajunge, cu tot cu bretele, la costuri de 6-7 ori mai mari decât estimarea iniţială! Bine, acum suntem într-un punct în care nu mai putem da înapoi. Proiectul trebuie finalizat, dar trebuie să analizăm, repet, raportul cost – utilitate, să vedem dacă a fost bine şi, pe viitor, să încercăm să facem acele investiţii care chiar merită să fie realizate”, a mai spus reprezentantul ALDE, căruia i se pare că „Râmnicul este, parcă, sub semnul unui blestem”.

Proiectul „Vâlcea – Vâlcele”, început în urmă cu aproape 100 de ani, încă nefinalizat

„Da, mai avem o investiţie, începută în 1926 şi vom ajunge în 2026 fără să fie finalizată. Mă refer la calea ferată Vâlcea – Vâlcele. Apropo de asta, ştiţi cu toţii gara din Rm. Vâlcea, făcută recent cu fonduri europene, abia finalizată, stă închisă. De aceea, cum spuneam, n-ar fi rea o analiză. Să vedem ce investiţii s-au început chiar şi acum 100 de ani şi încă nu s-au încheiat”, a conchis consilierul municipal Remus Grigorescu, directorul Bibliotecii „Antim Ivireanul”.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button