Auto-Moto

Audi lansează noua transmisie cu şapte viteze S tronic

Noua transmisie Twin-Clutch este proiectată să funcţioneze împreună cu motoarele instalate longitudinal şi sistemul de tracţiune integrală Quattro, iar cuplul său de până la 550 Nm o face să fie foarte potrivită pentru o gamă larga de modele sport. Audi va introduce noul sistem S tronic pentru producţia automobilelor de serie în decursul acestui an. Prin transmisia cu şapte viteze S tronic, Audi lansează o nouă fază în strategia sa pentru îmbunătăţirea condusului. Noua transmisie care a fost dezvoltată integral de Audi, este creată pentru modelele de clasă medie.

Audi a proiectat-o pentru a fi cât mai sportivă şi în acelaşi timp o componentă foarte eficientă de cea mai înaltă tehnologie. Conducătorii unui Audi pot folosi noua transmisie în 7 trepte în moduri foarte variate. Modul total automat, în care computerul selectează viteza şi păstrează programele D (Drive) şi S (Sport) active, iar vitezele pot fi schimbate de asemenea şi manual prin schimbătorul de viteze sau folosind comenzile aflate pe volan – o metodă extrem de rapidă de a trece de la o treaptă la alta. Noua transmisie de înaltă tehnologie de la Audi oferă şoferului posibilitatea de a schimba foarte dinamic şi confortabil treptele cu o precizie crescută, acest sistem de ultimă generaţie combină economia cu agilitatea şi posibilitatea unui condus foarte sportiv. Noua cutie de viteze S tronic este compusă din două structuri de transmisie – cele două ambreiaje multidisck integrate care controlează trepte de viteză diferite. Ambele structuri de transmisie sunt active continuu, dar fiecare primeşte pe rând energie de la motor. De exemplu când şoferul accelerează în treapta a treia, viteza a patra este deja pregătită de cea de a doua structură de transmisie, aşteptând la rând. Procesul de schimbare are loc în timp ce se schimbă poziţia ambreiajului. Acest proces nu durează decât câteva sutimi de secundă şi este efectuat fără a întrerupe tracţiunea. Totul este aşa de confortabil şi lin încât şoferul aproape că nici nu simte, schimbarea vitezelor. Sistemul de distribuţie asimetrică a puterii de tracţiune furnizează toate caracteristicile necesare unui condus agil şi sportiv. La nevoie diferenţialul central poate furniza până la 85% din putere pentru axul din spate sau un maximum de 65% pentru cel din faţă.
Informaţii oferite de NURVIL – dealer Audi

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button