Auto-Moto

Află primul cum poţi prinde un Volkswagen!

Citeşte al treilea număr al primului ziar de marcă, VOLKSWAGEN NEWS!

 De astăzi poţi răsfoi al treilea număr al publicaţiei lunare de informaţie şi analiză, Volkswagen News.
"În ediţia lunii mai te vor impresiona calităţile excepţionale on şi off-road ale modelului Touareg, afli cum a depăşit Volkswagen aşteptările pesimiste din zona auto, urmăreşti cum noul Golf GTI schimbă reperele, descoperi ce premii au mai câştigat modelele şi reprezentanţii Volkswagen, afli de la un manager de zonă care este strategia în dezvoltarea reţelei de distribuitori Volkswagen, comentezi dacă noul Polo a fost sau nu un star la Salonul Auto de la Geneva şi găseşti cele mai recente acţiuni speciale." menţionează Daiana Stoicescu, PR pentru marca Volkswagen şi recomandă articolul de la pagina 7 intitulat sugestiv *Putere mare, consum mic*.

Volkswagen News îţi oferă şi în acest număr un ghid complet pentru programul REMAT şi trasează cel mai uşor mod de a-ţi achiziţiona un alt automobil.
Alte articole cuprind informaţii despre siguranţa nocturnă, eficienţa tehnologiei BlueMotion şi cum Volkswagen te pregăteşte pentru vacanţă.
Eugen Grigoraş, director marca Vokswagen Autovehicule Comerciale menţionează că acum este momentul potrivit să-ţi schimbi parcul auto.(vezi pagina 14).
Despre Volkswagen News
Volkswagen News este un mijloc de informare şi de analiză, care prezintă lunar ultimele noutăţi Volkswagen, activitatea Importatorului şi a distribuitorilor Volkswagen din România.
Ziarul prezintă principalele modele şi cele mai recente elemente tehnologice propuse de marcă şi semnalează ofertele speciale, atât în ceea ce priveşte modelele noi, cât şi pe cele de ocazie, comercializate prin Weltauto.
Primul ziar Volkswagen apare lunar, într-un tiraj de 100.000 de exemplare şi are o distribuţie naţională controlată, prin intermediul reţelei de distribuitori Volkswagen. Primul produs de acest gen din România, Volkswagen News, aduce în prim plan, în cele 16 pagini de conţinut, principalele calităţi ale mărcii: culoare, exuberanţă, emoţie, trăire.
Sursa: Porsche Romania/ Nurvil, distribuitorul Volkswagen pe judeţele Vâlcea şi Gorj

Articole Similare

Lasă un răspuns

Back to top button